Chcete zákazníkům oznámit důležitou novinku, změnu otevírací doby kamenné prodejny, slevovou akci nebo jakékoliv další informace, které by neměli přehlédnout? Nyní si můžete nastavit informační proužek s libovolným textem, který se bude zobrazovat nad hlavičkou e-shopu. Vaši zákazníci už nikdy nepřijdou o důležitá oznámení. A co dalšího přinesly první dva květnové týdny?
Vylepšili jsme:
U věrnostní slevy si nyní můžete nastavit počet měsíců, ze kterých se bude věrnostní sleva vypočítávat. Objednávky starší než daný počet měsíců nebudou věrnostní slevy brát v potaz. Zároveň je možné nastavit, že se budou věrnostní slevy vypočítávat pouze ze zaplacených objednávek, tedy těch se statusem Platba -Zaplaceno.
Desetinná místa u ceny se v detailu produktu nyní zobrazují i při počtu produktů nad 99.
Do filtru Viditelnost v přehledu produktů jsme přidali všechny možné statusy viditelnosti, které lze u produktu nastavit.
Automatický import produktů nyní podporuje i feedy s protokoly FTP a SFTP.
V detailu objednávky uvidíte u detailu zákazníka v závorce i zákaznickou skupinu, do které patří.
Označení velkoobchodních zákazníků se nyní zobrazuje i v přehledu objednávek na titulní stránce administrace.
V detailu objednávky jsme zvětšili okno pro interní poznámky k objednávce.
Je-li v nastavení automatického importu zaškrtnuta viditelnost, bude se aktualizovat jak viditelnost, tak viditelnost variant.
Vrácení na záložku Ceník v detailu produktu nyní funguje i v případě, že editujete jakoukoliv záložku přímo v detailu varianty.
Vrácení peněz z GoPay za objednávku již nebude automaticky přepínat stav objednávky, jak tomu bylo doposud.
Opravili jsme:
Ani při změně kurzu objednávky už nemůže dojít k samovolnému stornu EET.
U šablon Tango a Techno jsme opravili proklik telefonního čísla v patičce e-shopu. Funguje nyní i pokud máte v patičce pouze jedno z telefonních čísel (mobilní nebo standardní), nebo oboje.
Na šabloně Soul lze nyní v kategorii vymazat vybrané filtry zboží za každé situace. Původně bylo možné vymazat jen výběr značky.
U přidání balíku do Balíkobotu se nyní zobrazuje pole pro zadání variabilního symbolu vždy.
Zamezili jsme tomu, aby za určitých okolností nedošlo k tomu, že zmizí libovolný widget z prvky stránky.
Při manuální editaci objednávky se správně nastavuje DPH podle daňového módu (týká se zejména reverse charge).
Při ručním přidání produktu do objednávky se správně načte jeho prodejní cena.
Ve WYSIWYG editoru v administraci nyní máte možnost zarovnávat obrázky a přidávat k textu odkazy.
Napsat komentář