Chcete zákazníkům oznámit důležitou novinku, změnu otevírací doby kamenné prodejny, slevovou akci nebo jakékoliv další informace, které by neměli přehlédnout? Nyní si můžete nastavit informační proužek s libovolným textem, který se bude zobrazovat nad hlavičkou e-shopu. Vaši zákazníci už nikdy nepřijdou o důležitá oznámení. A co dalšího přinesly první dva květnové týdny?

Vylepšili jsme:

  • U věrnostní slevy si nyní můžete nastavit počet měsíců, ze kterých se bude věrnostní sleva vypočítávat. Objednávky starší než daný počet měsíců nebudou věrnostní slevy brát v potaz. Zároveň je možné nastavit, že se budou věrnostní slevy vypočítávat pouze ze zaplacených objednávek, tedy těch se statusem Platba -Zaplaceno.
  • Desetinná místa u ceny se v detailu produktu nyní zobrazují i při počtu produktů nad 99.
  • Do filtru Viditelnost v přehledu produktů jsme přidali všechny možné statusy viditelnosti, které lze u produktu nastavit.
  • Automatický import produktů nyní podporuje i feedy s protokoly FTP a SFTP.
  • V detailu objednávky uvidíte u detailu zákazníka v závorce i zákaznickou skupinu, do které patří.
  • Označení velkoobchodních zákazníků se nyní zobrazuje i v přehledu objednávek na titulní stránce administrace.
  • V detailu objednávky jsme zvětšili okno pro interní poznámky k objednávce.
  • Je-li v nastavení automatického importu zaškrtnuta viditelnost, bude se aktualizovat jak viditelnost, tak viditelnost variant.
  • Vrácení na záložku Ceník v detailu produktu nyní funguje i v případě, že editujete jakoukoliv záložku přímo v detailu varianty.
  • Vrácení peněz z GoPay za objednávku již nebude automaticky přepínat stav objednávky, jak tomu bylo doposud.

Opravili jsme:

  • Ani při změně kurzu objednávky už nemůže dojít k samovolnému stornu EET.
  • U šablon Tango a Techno jsme opravili proklik telefonního čísla v patičce e-shopu. Funguje nyní i pokud máte v patičce pouze jedno z telefonních čísel (mobilní nebo standardní), nebo oboje.
  • Na šabloně Soul lze nyní v kategorii vymazat vybrané filtry zboží za každé situace. Původně bylo možné vymazat jen výběr značky.
  • U přidání balíku do Balíkobotu se nyní zobrazuje pole pro zadání variabilního symbolu vždy.
  • Zamezili jsme tomu, aby za určitých okolností nedošlo k tomu, že zmizí libovolný widget z prvky stránky.
  • Při manuální editaci objednávky se správně nastavuje DPH podle daňového módu (týká se zejména reverse charge).
  • Při ručním přidání produktu do objednávky se správně načte jeho prodejní cena.
  • Ve WYSIWYG editoru v administraci nyní máte možnost zarovnávat obrázky a přidávat k textu odkazy.

Založte si zcela ZDARMA na zkoušku testovací e-shop nebo pokladní systém v naší službě Shoptet.cz