E-shop

E-commerce – sledujete svůj e-shop?

Měření výkonnosti elektronického obchodu (tzv. e-commerce) je klíčovou součástí Google Analytics pro provozovatele internetových obchodů. Pomáhá zodpovědět na otázku, odkud přicházejí na web kvalitní zákazníci. Je pro vás rozdíl, když zákazníci udělají objednávku za 300 Kč nebo za 15000 Kč? Přečtěte si, jak měření e-commerce funguje a k čemu vám bude přínosné. Jak měření e-commerce […]

Přečíst celé

Zaveďte v e-shopu osobní odběr, zákazníci to ocení

Jak se ukazuje v posledních průzkumech a statistikách, Češi stále častěji volí osobní vyzvednutí zboží objednané přes internet. Ať už je to kvůli tomu, že si ho chtějí „osahat“, nebo pouze nechtějí platit za dopravu, je jich zhruba 40% a to už není zanedbatelné číslo. Velké e-shopy tak neustále rozšiřují síť svých poboček, střední a menší […]

Přečíst celé

Několik praktických rad při zakládání e-shopu

Rad do začátku podnikání není nikdy dost a v poslední době jsem objevil dva zajímavé výzkumy, analýzy, nebo jak to nazvat, které by vám mohly při prvních krocích a promýšlení toho, jak konkrétně e-shop vést, výrazně pomoci – za prvé problematika platebních karet a za druhé newsletterů. Rovnou k věci… Platební karty Pokud si budete […]

Přečíst celé

E-shop přímo na Facebooku

Možnosti propagace stejně jako potenciál Facebooku jsou s trochou nadsázky prakticky neomezené, a když se dobrý nápad sejde i s kvalitní realizací, vznikají zajímavé projekty jako například e-shop od Shoptet.cz přímo na Facebooku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Jak se nestát spammerem

Oslovení velkého množství potencionálních zákazníků může být silné lákadlo. Někteří obchodníci občas sahají po prostředcích, které jsou již mimo zákonný rámec, jedním z nich jsou nevyžádaná obchodní sdělení. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Čemu se vyhnout při vytváření objednávky

Vyděsit potencionálního zákazníka není nijak těžké. Bohužel. Proces vytváření objednávky je jeden z nejrizikovějších kroků. Potencionální zákazníci právě v tomto bodě často opouštějí e-shop a nedochází tedy k očekávané konverzi. Článek zabývající se nejhoršími nešvary, se kterými se lze setkat, je k dispozici na getelastic.com. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Jak by měl fungovat nákupní košík

Každý e-shop logicky obsahuje nákupní košík. Vždyť bez této funkce by byl provoz internetového obchodu jen těžko představitelný. Nicméně není košík jako košík. Co by měl splňovat a jaké funkce by měl zákazníků nabízet rozebírá L. Bustos v článku How Long Should You Persist a Shopping Cart? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Když zákazník potřebuje pomoc

Ponecháme-li stranou přístupnost e-shopu jako takovou, která by měla být samozřejmou součástí úspěšného e-shopu, stále je nutné brát v potaz, že ne všichni návštěvníci a potenciální zákazníci jsou zběhlí v pohybu na internetu a občas potřebují pomoci. Podívejme se, jaké techniky ulehčí zákazníkům nakupování. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Je „group buying“ výhodný model?

Přestože segment e-shopů stále rychle roste a místa pro expanzi je v českém virtuálním prostoru ještě požehnaně, začínají se i na český internet dostávat nové obchodní modely.  V jednom z minulých článků jsme psali o modelu one-deal-a-day, nyní se podíváme na tzv. group buying model. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Několik chyb při zakládání e-shopu

V dnešní době se provoz e-shopu stává velmi populární formou podnikání. Technické řešení pro internetový obchod leze pořídit za pár stovek měsíčně a provoz e-shopu může začít takřka ihned. Přesto se mnoho začínajících obchodníků dopouští větších či menších chyb. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky