7 důvodů, proč mít e-shop u Shoptetu

()

Vybudovat e-shop není v dnešní době nic tak těžkého. Ale vybudovat úspěšný e-shop, to už tak snadné není.

shoptet_otevreno

Pokud se rozhodnete, že si svůj e-shop postavíte sami, úplně od základů, máte všechno ve svých rukách. Pokud ale vsadíte na šablonové řešení, musíte si dobře rozmyslet, s kým do toho půjdete. Věřte, že vás na cestě čeká spousta nástrah a vždycky je dobré mít vedle sebe parťáka, který vás podrží, a na kterého se budete moct spolehnout. To je jedna z věcí, na kterých si v Shoptetu zakládáme. Mrkněte na 7 důvodů, proč byste se do toho měli vrhnout s námi ;-)

1. E-shop čerstvý i za 5 let

Náš systém neustále vylepšujeme. Sledujeme trh i aktuální trendy. Z našich vývojářů se v práci pěkně kouří, minimálně 3× do týdne totiž představují novinky, které vás udržují o krok napřed před konkurencí. Máte tak jistotu, že váš e-shop u nás nezestárne a bude ve formě i za 5 let po spuštění.

2. Šablony, co prodávají

Moderní šablony podle posledních trendů jsou u nás samozřejmostí. Sluší jim to na počítačích, mobilech i tabletech. Jenže krása není všechno. Při tvorbě myslíme nejen na ni, ale hlavně na to, aby dobře prodávaly.

sablona-classic

3. Spolupracujeme s největšími esy

SEO expert Pavel Ungr, specialistka přes PPC Petra Větrovská, UX odborník Jan Kvasnička nebo znalkyně sociálních médií Eliška Vyhnánková. Těžko byste v Česku hledali větší špičky v oboru, spolupráci s nimi bereme jako velkou konkurenční výhodu.

4. Technická podpora s lidským přístupem

Technická podpora má pro nás tu nejvyšší prioritu. Všechny dotazy řešíme rychle, profesionálně a zároveň lidsky. Jakoukoliv z našich odpovědí pak můžete ohodnotit. Zpětná vazba je pro nás důležitá. Pokud na naší straně shledáme jakékoliv rezervy, pracujeme na nich a dál se zlepšujeme.

5. Naše zákaznická podpora nikdy nespí

Tedy samozřejmě obrazně. Oficiálně je vám k dispozici ve všedních dnech od 9 do 17 hodin, neoficiálně vám ale pomáhá i mimo tyhle hodiny. Zkrátka jak jen to jde. Hlavní myšlenkou naší firmy je plnit prostřednictvím e-shopů sny našich klientů. A v souladu s tím se chová i naše zákaznická podpora.

18814118_10155082600415266_5257195264115673180_n

6. Všichni sedíme v jednom baráku

Sice jsme otevření novým nápadům a připomínkám, jinak jsme ale uzavřený tým lidí. Od vývojářů přes technické oddělení až po obchoďáky. Nic neřešíme externě. Všechno si držíme hezky uvnitř firmy. Výhodou pak je, že máme nad vším kontrolu, a navíc se nic zbytečně nezdržuje.

7. Jsme jednička na trhu

Proč bychom se nepochlubili, že jo? :-) Ale nepíšeme to proto, že bychom se chtěli plácat po zádech. Chceme jen, abyste věděli, že jsme tohle prvenství nezískali zadarmo. Je za ním spousta tvrdé dřiny. A hlavně skvělý produkt, kteří lidé rádi používají a řeknou si to mezi sebou. Ani sebelepší marketing by nám post jedničky na trhu po takovou dobu nezajistil. Rozhodně ale neplánujeme usnout na vavřínech. Naopak se chceme dál zlepšovat. Kupředu nás žene jak to, že nás naše práce baví, tak i to, že ji u nás v Shoptetu děláme srdcem. To je asi to nejdůležitější. I proto jsme tam, kde jsme.

shoptet_tym

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

  1. Terry napsal:

    a H1 už zvládáte, nebo furt totéž?

    1. Iva M. napsal:

      Dobrý den Terry, nevíme úplně, co myslíte. H1 u nás samozřejmě nastavit můžete – ať už v nadpisech nebo názvech produktů.

  2. Sarka Reynvoet napsal:

    Dobry den,
    jsem jedna keramicka , ktera bydli v saskem meste Lipsko a rada bych mela E-shop.Vase stranky se mi libi a chtela bych se zeptat, zda je mozne u Vas zadat zhotoveni www stranek s e-shopem, ktery bude dobre funkcni predevsim v Nemecku a pozdeji i v Cechach, tedy dvojjazycny.
    dekujij predem za odpoved, Sarka Reynvoet

    1. Zuzka Zicháčková napsal:

      Dobrý den,
      založit si u nás e-shop může každý. Pokud ho nechcete nastavovat sama, zkuste mrknout na naše Shoptet Partnery, určitě vám s tím rád některý pomůže.

  3. HANA napsal:

    Dobrý den,háčkuji z korálků dutinkové náramky a náhrdelníky ráda bych je prodávala na e shopu.Jenom nejsem zdatná v práci na počítači.Šlo by s tím nějak pomoci?Děkuji Hanka

    1. Zuzka Zicháčková napsal:

      Dobrý den, Hanko,
      pokud si na zprovoznění e-shopu netroufáte sama, můžete s prosbou o pomoc kontaktovat například některého z našich Shoptet Partnerů. https://partneri.shoptet.cz/profesionalove/skoleni-shoptet-administrace/

  4. Zuzana napsal:

    Dobrý den , jak vylepšit prodej ? Reklama?atd jak na ní. Mám propojení s Glami ale je placené za prokliky, a to stojí nemalou částku ,tak si nejsem jistá , zda je to dobrá volba…

    1. Zuzka Zicháčková napsal:

      Dobrý den, Zuzano,
      metod jak vylepšit prodej je spousta a reklama mezi ně určitě také patří, i když samozřejmě nejen ona. Tipy na to, jak vylepšit prodej na svém e-shopu, najdete u nás na blogu nebo třeba na našem Facebooku.
      Krásný den.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů