E-shop

Spouštíme e-shop 2: Jak nastavit cenu v e-shopu

Díky internetu máme všechny prodejce na jednom místě. Skrze nejrůznější srovnávače se právě cena stává jedním z nejdůležitějších argumentů, podle kterých si vybíráme, kde nakoupíme. Jak nastavit cenu tak, aby váš e-shop vydělával? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 1: Co si musíte ujasnit, než koupíte doménu

Chcete založit e-shop? Do toho, ale.. Jaká bude vaše cílová skupina? Jak se popasujete s konkurencí? Jaký je váš USP? Jaké máte cíle? Na tyto otázky si musíte odpovědět, má-li být váš projekt úspěšný. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Propojení Shoptet e-shopu s Aukrem

Aukro je velmi známým fenoménem jak v Čechách, tak i na Slovensku. Tento aukční portál zná snad úplně každý, kdo se pohybuje i jenom minimálně na internetu. Stejně tak na něm může prodávat téměř kdokoliv cokoliv. Proč byste napojením e-shopu od Shoptetu nemohli tuto službu využívat i vy a navíc ještě se založením zdarma? Pomocí tohoto […]

Přečíst celé

Shoptet vyladí e-shop na Facebooku

Připravili jsme pro vás možnost propojení vašeho e-shopu se sociální sítí Facebook. Zůstává nepopiratelným faktem, že sociální síť Facebook se pro svou masovou rozšířenost stala jednou z nejrozšířenějších a tudíž i nejefektivnějších variant, jak propagovat svou obchodní aktivitu na internetu. Tak proč byste tu právě vy měli chybět? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

E-commerce – sledujete svůj e-shop?

Měření výkonnosti elektronického obchodu (tzv. e-commerce) je klíčovou součástí Google Analytics pro provozovatele internetových obchodů. Pomáhá zodpovědět na otázku, odkud přicházejí na web kvalitní zákazníci. Je pro vás rozdíl, když zákazníci udělají objednávku za 300 Kč nebo za 15000 Kč? Přečtěte si, jak měření e-commerce funguje a k čemu vám bude přínosné. Jak měření e-commerce […]

Přečíst celé

Zaveďte v e-shopu osobní odběr, zákazníci to ocení

Jak se ukazuje v posledních průzkumech a statistikách, Češi stále častěji volí osobní vyzvednutí zboží objednané přes internet. Ať už je to kvůli tomu, že si ho chtějí „osahat“, nebo pouze nechtějí platit za dopravu, je jich zhruba 40% a to už není zanedbatelné číslo. Velké e-shopy tak neustále rozšiřují síť svých poboček, střední a menší […]

Přečíst celé

Několik praktických rad při zakládání e-shopu

Rad do začátku podnikání není nikdy dost a v poslední době jsem objevil dva zajímavé výzkumy, analýzy, nebo jak to nazvat, které by vám mohly při prvních krocích a promýšlení toho, jak konkrétně e-shop vést, výrazně pomoci – za prvé problematika platebních karet a za druhé newsletterů. Rovnou k věci… Platební karty Pokud si budete […]

Přečíst celé

E-shop přímo na Facebooku

Možnosti propagace stejně jako potenciál Facebooku jsou s trochou nadsázky prakticky neomezené, a když se dobrý nápad sejde i s kvalitní realizací, vznikají zajímavé projekty jako například e-shop od Shoptet.cz přímo na Facebooku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Jak se nestát spammerem

Oslovení velkého množství potencionálních zákazníků může být silné lákadlo. Někteří obchodníci občas sahají po prostředcích, které jsou již mimo zákonný rámec, jedním z nich jsou nevyžádaná obchodní sdělení. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Čemu se vyhnout při vytváření objednávky

Vyděsit potencionálního zákazníka není nijak těžké. Bohužel. Proces vytváření objednávky je jeden z nejrizikovějších kroků. Potencionální zákazníci právě v tomto bodě často opouštějí e-shop a nedochází tedy k očekávané konverzi. Článek zabývající se nejhoršími nešvary, se kterými se lze setkat, je k dispozici na getelastic.com. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky