E-shopy dnes potřebují přemýšlet strategičtěji

()

Zatímco na minulém ročníku byla řeč o expanzi do zahraničí, tentokrát se bude obsah točit kolem strategie. Řeč je o Ecommerce Expo Prague – akci, která v sobě letos v lednu skloubila jak největší český e-commerce veletrh, tak odbornou konferenci a poradenství pro e-shopy. Před námi je ale druhý ročník akce, tentokrát s názvem Reshoper, který bude strategii skloňovat ve všech pádech. A Shoptet bude u toho jako hlavní partner!

Reshoper v sobě spojuje jak odbornou konferenci, tak e-commerce veletrh, jehož součástí je Shoptet stánek. Můžete se tak s naším týmem potkat u šálku dobré kávy, pobavit se o novinkách, zasoutěžit si a nebo se poradit o čemkoli, co trápí vaši e-shopařskou duši.

Připravili jsme si pro vás také přehled toho, na co se už teď můžete těšit. Přednášky se točí okolo aktuálních a často ožehavých témat, se kterými se dnes e-shopy potýkají.

Vyplatí se implementovat každou novinku v online marketingu?

To, že máme nepřeberné množství kanálů a sítí, kde můžeme náš e-shop prezentovat, není nic nového. Navíc neustále přibývají další možnosti, platformy se vyvíjejí a implementují různá vylepšení nebo rozšiřují aplikace o další e-commerce nástroje. Jak se v tom všem vyznat a jak se k tomu takticky postavit?

O své znalosti a mnohaleté zkušenosti s tímto tématem se ve své přednášce podělí Jindra Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu. Zabývat se bude hlavně tím, jestli se vyplatí investovat čas a peníze do všech nových vylepšení, nebo jestli bychom se radši měli soustředit na něco úplně jiného. Namísto tipů, jak nejlíp implementovat všechny dostupné novinky, se v přednášce zaměří na to, jak se k dnešnímu online marketingu postavit strategicky a vybrat si ty správné kanály. Jindru jsme už delší dobu na pódiích žádné z konferencí neviděli, proto se moc těšíme na jeho střízlivý pohled na dnešní online svět.

Když projektové řízení v e-shopu nefunguje

Asi to známe všichni. Peníze se utrácejí, kampaně běží, ale úkoly se neplní, deadliny se posouvají a obsah se tvoří často bez rozmyslu a na poslední chvíli. Honza Kvasnička, úspěšný UX designér se zaměřením na zvyšování konverzních poměrů, představí praktické tipy a metody, které vám pomůžou nastavit si v rámci podnikání funkční projektové řízení. Na minulém ročníku Honza slavil velký úspěch s přednáškou Jak optimalizovat e-shop pro zahraniční trhy, jejíž obsah si můžete prohlédnout tady.

Jak strategicky přistoupit k cenotvorbě?

Mnozí už tuší, že u spousty kategorií e-shopů není cenotvorba něco, co bychom položku po položce upravili u odpoledního šálku kávy. To, jakou částku u nás zákazník za výrobek zaplatí, pořád častěji svěřujeme do pomyslných rukou umělé inteligence. Ta ceny v reálném čase přizpůsobuje cenám konkurence. Honza Mayer představí strategické přístupy, které vám v tomto extrémně konkurenčním prostředí pomůžou s cenotvorbou pracovat. Zaměří se i na to, jaké triky se vyplatí odkoukat od velkých hráčů, a co všechno udělat proto, aby cenová válka nebyla důvodem k zániku vašeho e-shopu.

Web akce: www.reshoper.cz

Datum a místo konání: 29. ledna 2019 v PVA Expo Praha

Vstupenky: na veletrh zdarma, na konferenci v prodeji od 25. září za 2 990 Kč

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů