E-shop

SizeID – už vám neuteče žádný zákazník kvůli velikosti oblečení

Máte pocit, že vaši zákazníci mnohdy nedokončí nákup, protože neví, jakou velikost si vybrat? Nejste daleko od pravdy. Dost lidí se pořád bojí nakupovat oblečení online, protože nevědí, jak pracovat s velikostní tabulkou, nebo jim celý proces přijde zdlouhavý a nepohodlný. Vyřešte to novým nástrojem SizeID. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Vylepšení pokročilého SEO a další

Zásadně jsme rozšířili a vylepšili funkce modulu Pokročilé SEO, konkrétně část Parametrické kategorie, díky kterým podchytíte longtail a tak získáte větší a vysoce konverzní návštěvnost z vyhledávačů (Google, Seznam apod.). Jedná se o jeden z nejsilnějších nástrojů, který vám může pomoct zlepšit vaše SEO úsilí a který vám doporučujeme využívat. Ale novinek máme daleko víc. […]

Přečíst celé

12 tipů na nepřevzaté zboží

Problém nevyzvednutých objednávek trápí téměř každého provozovatele e-shopu. Náklady za poštovné a balné zůstává většinou na vás. Nemluvě o čase, který strávíte nad administrací. A také fakt, že je zboží nějakou dobu nedostupné pro zákazníky, kteří by o něj opravdu měli zájem. Jak předcházet vratkám a jak je následně řešit? Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Hockey4you: Z brigády v kuchyni mezi nejlepší hokejové e-shopy

Hockey4you je přední český e-shop zaměřující se na hokejovou výstroj a vše okolo toho. Mimo to je to také jeden z finalistů naší Shoptet soutěže, který zaujal porotu propracovaným blogem i vyzařujícím zápalem pro prodej hokejového vybavení. K rozhovoru jsme přizvali zakladatele a provozovatele Hockey4You, Jiřího Tobiáše. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Informační proužek a další vylepšení

Chcete zákazníkům oznámit důležitou novinku, změnu otevírací doby kamenné prodejny, slevovou akci nebo jakékoliv další informace, které by neměli přehlédnout? Nyní si můžete nastavit informační proužek s libovolným textem, který se bude zobrazovat nad hlavičkou e-shopu. Vaši zákazníci už nikdy nepřijdou o důležitá oznámení. A co dalšího přinesly první dva květnové týdny? Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Počítárna: Náš marketing stojí na myšlenkách 15. století

Počítárna je, jak již název napovídá, úspěšný e-shop zaměřující se na počítače, notebooky a mobily, který ročně vyřizuje mnoho tisíc objednávek. Mimo to je to také jeden z finalistů naší Shoptet soutěže o nejkreativnější e-shop. Naše porota na Počítárně ocenila hlavně velmi propracovaný design šablony Pop, dále popisky, kterým byla zcela zjevně věnována veliká pozornost, […]

Přečíst celé

Jak od zákazníků získat zpětnou vazbu?

Zjistili jsme, že hlavní obavy e-shopů jsou nedodat zboží, poslat špatný nebo vadný výrobek či nesplnit slib. Podle odborníků se ale jedna objednávka neváže na celkovou loajalitu e-shopu. Nejvážnější chybou totiž zůstává špatná komunikace se zákazníky. A s komunikací úzce souvisí sebereflexe zpětné vazby. Přečtěte si naše tipy na to, jak získat od zákazníků zpětnou […]

Přečíst celé

Jak jsme se EET na Shoptetu nebáli

1. prosince skočila EET v ČR rovnýma nohama do ostrého provozu. Proč elektronickou evidenci tržeb v Shoptetu řešíme a proč jsme se spuštění nemuseli my ani klienti bát? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

7 nejoblíbenějších způsobů platby na e-shopech

Chcete vědět, jak přitáhnout nebo naopak ztratit zákazníky v okamžiku, kdy už vytahují peněženku? Moje tchyně nakupuje jen u e-shopů, které nabízejí platbu na dobírku. Můj manžel by neobjednal nic, kde za to nemůže zaplatit kartou. Různí lidé, různé potřeby a návyky. Rozhodla jsem se, že vám v tomto blogu objasním, jak Češi nejradši platí při […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky