E-shop

Novinky z vývoje: Nový feed pro Google Nákupy, vylepšený feed pro Zboží.cz, inventurní soupis

V administraci, v sekci Produkty / Sklad, vám přibyla možnost vytvořit a vytisknout inventurní soupis svého e-shopu. Provedete ho přes tlačítko „Inventura“ v pravém horním rohu. Zde můžete nadefinovat, co všechno by měl inventurní soupis obsahovat, a celý ho následně jednoduše vytisknout. A co pro vás máme dál? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Slovník pojmů na vašem e-shopu

Udržet pozornost zákazníka a získat jeho objednávku není pouze záležitost designu e-shopu, ale také srozumitelnosti vašich textů. Pokud se zákazníci budou cítit, že vašim textům nerozumí a procházení e-shopu pro ně působí další obtíže, jako například vyhledávání výrazů mimo e-shop, prohráli jste. Ale nebojte se, jsme tu od toho, abychom vám poradili. Jak tedy zařídit, aby […]

Přečíst celé

E-shop bez vlastních a kvalitních fotek je jako vařit podle Ládi Hrušky

Nerozumíte takovému srovnání? Ono vás to nějak zasytí, ale myslíte, že si na kuřecích kůžičkách doopravdy pochutnáte? S fotkami v e-shop je to hodně podobné jako s jídlem. Když budou vypadat skvěle,  už pouhý pohled vzbudí zájem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Rozhovor: S Danem Višňákem do zákulusí eshoprestartu

Přesně před rokem jsme vám psali o novém programu pro e-shopaře eshoprestart.cz. Ačkoliv jsme autora projektu Dana Višňáka znali jako jednoho z našich dřívějších klientů a měli jsme i možnost nakouknout do zákulisí jeho vznikajícího projektu e-shoprestart.cz, byl pro nás program vlastně velkou neznámou a otazníkem, kam se za ten rok posune dál. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

18 důvodů, proč by kamenné obchody měly mít i e-shopy?

Znáte ten pocit, když náhodou narazíte na skvělý obchod s originálními produkty. Je ale schovaný v malé uličce, kde si ho kolemjdoucí sotva všimne. Nebo když potřebujete něco koupit od oblíbeného prodejce, ale jeho otevírací hodiny vám vůbec nevyhovují? Co byste v takových chvílích dali za e-shopy, že. Z hlediska zákazníků je to jasné – […]

Přečíst celé

Obchodní podmínky e-shopů na Slovensku

E-shopaři na Slovensku pozor! Dle Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží anebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku je třeba přizpůsobit své obchodní podmínky novým úpravám. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

30 copy triků pro e-shopy

Máte e-shop, ale nevydělává tolik, kolik byste si přáli? Anebo se na první e-shop teprve chystáte? Ať už začínáte, nebo se chcete zlepšit ve svém podnikání, základní tipy pro psaní na web vám stoprocentně bodne. Přečtěte si následujících 30 copy triků pro váš eshop. Zabere vám to jen 5 minut. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Obchodujete se zbožím ze zemí EU, či mimo ni?

Pojďme si společně projít právní otázky, které byste měli mít na paměti, pokud obchodujete se zbožím se zemí EU, nebo mimo ni. Protože ještě stále existují určité zákonné povinnosti, na které často zapomínáte, a nebo o nich možná ani nevíte. Ale všechno hezky po pořádku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání

Uvažujete, že zkusíte prodávat produkty vaší firmy také přes internet? Nebo máte pocit, že se váš eshop dostal na hranici výkonnosti a hledáte cesty k dalšímu zlepšení? Ať už jste v online obchodování noví nebo již prodáváte on-line několik let, je zde vždy prostor pro další růst. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Youstice – nástroj, který vyřeší reklamace za vás

Každý e-shop se nebo později setká s tím, že musí vyřizovat reklamaci od svého zákazníka. Snaha obou stran – jak prodejce, tak spotřebitele – by měla být situaci vyřešit co nejrychleji a korektně. Obchody si mohou práci usnadnit například tím, že automaticky přikládají k objednávkám formulář pro vyřízení reklamace. Jsou ale i jiné možnosti, jak […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky