Shoptet.TV: Jak na fungující obsah?
Pomůže vám prodávat, přivede nové zákazníky, zvýší důvěryhodnost vašeho e-shopu, posílí značku. To je jen drobný výčet toho, co všechno dokáže obsah. Musíte ale vědět, jak na něj.
Pomůže vám prodávat, přivede nové zákazníky, zvýší důvěryhodnost vašeho e-shopu, posílí značku. To je jen drobný výčet toho, co všechno dokáže obsah. Musíte ale vědět, jak na něj.
V posledních týdnech jsme vám přinesli sérii článků, ve kterých jsme se se zaměřili na spolupráci s influencery. Teď tenhle seriál zakončíme. Gabriela Bartošovská, autorka blogu Recepty dětem, se tentokrát věnuje konkrétním vzkazům a doporučuje taky, “jak to nedělat”.
Vybíráte vhodného blogera ke spolupráci, máte své favority a přemýšlíte, co dál? Získejte data a přehled! Bez tohoto kroku radši nepokračujte, jinak se může lehce stát, že vaše peníze vyletí komínem.
Jak už jsme psali, blogeři a influenceři jsou v dnešní době důležití. Taky cítíte, že je ten pravý čas všechno propojit, ale stojíte na startu a nevíte, kterou cestou se vydat. Můžete zkusit všechny varianty, ale lepší bude, když si předem vytyčíte aspoň nějaké cíle a plán.
Proč vůbec spolupracovat s blogery? Přesně taková je první otázka, když některému z klientů poprvé navrhnete spolupráci s blogery. Pak následuje: „Kolik to bude stát?” Někteří marketéři se nechají odradit, a než, aby klientovi vysvětlili, co všechno může z takové spolupráce získat, radši to vzdají. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]
Zatímco ještě před pár lety byl čaj matcha výsadou Japonců a čajových znalců, teď se o něm mluví všude. Stal se z něj fenomén. Český a evropský boom mají na svědomí i Petr Patočka s jeho Matcha Tea. Jak se jim to povedlo? To se dozvíte v našem rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]
„Kvalitní obsah je pro e-shopy dlouhodobou konkurenční výhodou. Díky němu si budují brand a navazují se zákazníky spojení dřív, než konkurence. E-shop, který jim poradil s výběrem a mají v něj větší důvěru, zvolí radši, než ten, který má o pár korun levnější produkt,“ říká Josef Řezníček. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]
V pátek proběhl na ČVUT už 4. ročník konference ShopCamp, který zahřál na srdci nejednoho fanouška ecommerce. Vřelou atmosféru si připomeňme v tomhle videu, z nadupaných přednášek přinášíme postřehy. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami
Víte, že persony jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které určují, jestli bude váš e-shop úspěšný? V ideálním případě je jejich tvorba zahrnuta už do úvodní fáze marketingových příprav. Přesným nastavením person si totiž ulehčíte práci s texty, obrázky, fotkami a videi. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]
V České republice je zhruba 37 000 různých e-shopů. A každý rok přibývají nové. Chcete, aby si zákazníci mezi konkurenčními elektronickými obchody častěji vybírali ten váš? Zkuste některé z tipů marketingové čarodějnice Magdy Čevelové.