Content Marketing

Jakou hodnotu může nést váš obsah?

Při ohlédnutí zpátky k minulému století byla jednou z klíčových zpráv, na kterou se zaměřovaly webové analýzy, byla zpráva přinášející souhrn „Top stránek“. Jak se postupně vynořovaly, bylo možné si povšimnout, že výslední „vítězové“ byli vždy stejní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

3 klíčové faktory k měření vašeho obsahového marketingu

Jak postupně roste podíl rozpočtu určený pro obsahový marketing (dle studie Ad Age z roku 2012 se tento podíl pohybuje okolo 12% z celkového rozpočtu), přichází i pokládání otázek o samotné hodnotě obsahového marketingu a zjišťování způsobu, jak nejlépe měřit jeho dopad. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

15 strategií, jak získat více sdílení vašeho obsahu

Možná se vám už také několikrát stalo, že jste narazili na část nějakého obsahu, který má sice pouze průměrnou (pokud ne nižší) hodnotu, ale za to miliony sdílení, nebo označení jako „To se mi líbí“. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé
Content Marketing - obsah je důležitý

Content marketing

Content marketing je obor, který klade největší důraz na obsah a to ne pouze na texty jako takové, ale i na příběh, který za určitým projektem nebo společností stojí. Jeho zastánci tvrdí, že právě kvalitní práce s obsahem vám dokáže získat nové zákazníky a vybudovat si okolo sebe určitou komunitu těch „nejvěrnějších“. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky