Ať už vlastníte e-shop nebo jeho pořízení teprve zvažujete, zbystřete. Reshoper představí celodenní program pro české a slovenské e-shopaře. 120 přítomných firem vám poradí, jak s e-shopem začít, jak zvýšit své zisky, zlepšit logistiku, nastavit procesy nebo navrhnout marketingovou strategii. A Shoptet bude u toho jako hlavní partner.
Věříte, že osobní kontakt má v byznysu pořád své místo? Chcete se potkávat s komunitou, která řeší stejné problémy jako vy? Cítíte, že se máte v podnikání pořád co učit? Pokud jste aspoň na jednu otázku odpověděli kladně, Reshoper je to pravé místo, kde načerpat pořádnou dávku inspirace a nakopnout byznys pro rok 2019. A bohatě si vystačíte i se vstupenkou zdarma.
I když už možná sláva různě zaměřených veletrhů docela pominula, zrovna u e-commerce akcí návštěva stále dává smysl. V zahraničí se e-commerce veletrhy těší velké oblibě a každoročně jejich popularita stoupá. Díky osobní návštěvě veletrhu totiž stihnete prozkoumat desítky užitečných nástrojů, které pomůžou vašemu e-shopu vyrůst, a to za jediný den. Popovídáte si s jejich tvůrci a díky informacím z první ruky rychleji pochopíte, jestli je to ten pravý produkt nebo služba právě pro váš byznys.
Na veletrhu také pravděpodobně narazíte na nástroje, které ještě neznáte, a rozšíříte si tak své podnikatelské obzory. Nástroje si na místě můžete rovnou vyzkoušet. Navíc firmy pro návštěvníky chystají různé benefity – získat tak můžete prodloužené trialy a slevy. Ti soutěživí se můžou zapojit do soutěží o hodnotné ceny.
V neposlední řadě je veletrh místem, kde se seznámíte s dalšími podnikavými lidmi. Díky šikovné mobilní aplikaci se s nimi můžete ještě před akcí propojit a dohodnout se na schůzce nad šálkem kávy. Získáte tak příležitost ke vzniku zajímavých byznysových partnerství, rozšíříte svůj e-shop do povědomí lidí kolem vás a třeba získáte i nové zákazníky.
Aby toho nebylo málo, na veletrhu potkáte více než desítku nezávislých profesionálů, kteří vám zdarma poradí s problémy, které váš e-shop trápí. UX designer Honza Kvasnička bude radit, jak zvýšit výkon e-shopů. Právník Michal Hanych vám poradí v oblasti práva a účetnictví, navíc je to expert na spory s finančními úřady. Martin Matějka se podělí o své zkušenosti se SEO a poradí vám, jak v e-shopu všechno správně nastavit. Zdeněk Dvořák vás inspiruje v hledání zpětných odkazů, které nemá jen tak někdo. A pokud si nevíte rady, které marketingové nástroje by byly pro váš e-shop nejvhodnější, zastavte se za Lukasem Mehnertem.
Pokud to s rozvojem vašeho e-shopu myslíte do budoucna opravdu vážně a dychtíte po dalších informacích, nenechte si ujít odbornou konferenci. Ta se zaměří na strategický rozvoj e-shopů a přivítá české a slovenské experty. Dozvíte se například, jak strategicky přistoupit k cenotvorbě, jak na funkční projektové řízení nebo jak vytvořit byznys strategii pro konkurenceschopný projekt. Přednášet bude i CMO Shoptetu Radek Hudák, který předvede, jak strategicky pracovat s e-shopovými daty, na co se zaměřit a co naopak zbytečně nesledovat. Ukáže jak nejrychleji rostoucí e-shopy přistupují k SEO a k PPC reklamě a jak se jejich přístupy liší od e-shopů, které stagnují.
Další informace a vstupenky na akci můžete pořídit na webu www.reshoper.cz. Vstupenku na veletrh a do poradenské zóny pořídíte úplně zdarma, vstupenku na konferenci pak za 2 990 Kč. Počet je ale omezený, proto s registrací určitě neváhejte.
Reshoper proběhne 29. ledna 2019 a tým Shoptetu se na vás bude těšit na stánku.
Napsat komentář