Příběhy

Nadšení, vytrvalost a chuť se učit. To jsou věci, které spojují naše úspěšné e-shopaře. Spousta z nich začínala s minimem zkušeností. Museli se poprat s hromadou problémů, ale nevzdali to a dnes žijí svůj e-shopový sen. Tady jsou jejich příběhy, nechte se inspirovat.

Jiří Tkadlčík: Merchandise má dneska kdekdo. Tričko za 200 u nás neseženete, máme jen kvalitní věci

„S merchandise jsme začínali čtyři roky zpátky a bylo to super. Teď je ale trh přesycený. Nechci nikoho urážet, ale merch má dneska kdekdo, aniž by něco uměl. Spousta lidí chce navíc tričko za dvě stovky a to u nás neseženete. Máme kvalitní a tím pádem i dražší věci,“ říká strongman Jiří Tkadlčík. Založte si […]

Přečíst celé

Lékaři mu ve 3 letech diagnostikovali cukrovku a doporučili nesportovat. Přesto se stal nejsilnějším mužem světa

Jiří Tkadlčík bere komplikace jako výzvy a pozitiva vidí i ve své cukrovce: „Dala mi obrovskou disciplínu a dravost,“ říká. A tak i přes rady doktorů nesportovat a nezvedat nic těžkého zvládne se 450kilogramovým závažím na zádech ujít 20 metrů a převrací půltunové pneumatiky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Tomki Němec: Stouni byli hodně překvapení, jak je Václav Havel přijal na Hradě

„Mezi Rolling Stones a Václavem Havlem se stejně jako s Dalajlámou nebo Lou Reedem zrodilo opravdové přátelství. Ne takové to oficiální, naoko. Stouni byli v devadesátém hodně překvapení, jak je Václav Havel přijal na Hradě. To se neděje každý den,“ vzpomíná fotograf Tomki Němec. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Tomki Němec: Václav Havel mi do focení nikdy nemluvil, byl naprosto otevřený

Tomki Němec patří k předním českým fotografům, ne nadarmo získal dvě prestižní ocenění World Press Photo. Proslavil se hlavně fotkami Václava Havla, kterému dělal deset let osobního fotografa. „Václav Havel mi do focení nikdy nemluvil a byl naprosto otevřený. Díky tomu jsem si mohl dělat, co jsem chtěl,“ vzpomíná. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

PovlečemeVás.cz: S jedním influencerem máme kampaň maximálně dvakrát do roka, pak už to zavání přehnanou komercí

„I když nám všichni říkali, že Facebook není důležitý prodejní kanál, opak je pravdou. Prodáme na něm až 40 % zboží. A skvěle nám fungují i spolupráce s influencery na Instagramu. Vidím to jako budoucnost. Aspoň na další dva roky, než to zase doběhne do určité fáze, kdy to lidi přestane bavit a spíš z […]

Přečíst celé

Na Heurece sbírají pochvaly za rychlost doručení, díky vlastní aplikaci expedují 1 200 balíků denně

Rychlost doručení zboží je jedním z hlavních faktorů rozhodujících o tom, jestli je zákazník s e-shopem spokojený a vrátí se. Své o tom ví taky Ondřej Šimák z firmy B.E.S. Petrovice. I proto se rozhodl investovat spoustu peněz do vlastní aplikace a nelituje. „Dřív jsme udělali maximálně dvě stě, tři sta balíků denně, dnes jich […]

Přečíst celé

Před 25 lety náhodou koupili textilku. Dnes dodávají povlečení a prostěradla do Rakouska i Itálie a začínají šlapat do e-commerce

Nejdřív vyráběli sportovní oblečení pro německou policii, pak šili trička a prostěradla pro Jitex a následně se zaměřili na bytový textil pod svou značkou B.E.S. Petrovice. Dnes dodávají zboží do Rakouska, Polska, Chorvatska, Slovinska, Německa i Itálie. V roce 2009 se rodinná firma Šimákových vydala na zkušenou i do světa e-commerce. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Blogerky A Cup of Style: O úspěchu e-shopu rozhoduje přehlednost, samotný vzhled i komunikace

„Největší motivací jsou pro nás reakce zákazníků. Stačí jeden člověk, kterého náš obsah nebo třeba diář nějakým způsobem ovlivní. Z toho pak máme největší radost,“ říká sesterská blogerská dvojka A Cup of Style. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Blogerky A Cup of Style: Chození na poštu se stovkou balíčků bylo strašné. Pošťačky na nás nekoukaly s nadšením

Sestry z A Cup of Style jsou úspěšnými českými blogerkami. Na Instagramu mají 150 000 sledujících a na YouTube ještě o 50 tisíc víc. Zatímco dřív si vydělávaly hlavně díky spolupracím s firmami, dnes je slušně živí i jejich e-shop, ve kterém pod vlastní značkou prodávají motivační diáře, trička nebo třeba batůžky.  Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Wohnout: Polovinu merchandise prodáváme na koncertech, polovinu v e-shopu

„Merchandise může být pro kapelu zajímavý byznys. Tři sestry ho povýšily na absolutní maximum a otevřely si i kamenný obchod,“ říká Matěj Homola z Wohnout. Ani jeho kapela ale v merchandise nezůstává pozadu. Jak na koncertech, tak v e-shopu Wohnout fanouškům nabízí obrandované náramky, čepice, kšiltovky, brýle, placky, náušnice, plátěné tašky i takové sezónní perličky jako […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky