Menší a střední e-shopy mohou lépe konkurovat velkým hráčům díky novému financování. Pomůže s tím Shoptet Boost. Jak tento nový produkt od Shoptetu funguje?
Shoptet vstupuje do nové strategické vertikály financování a v Česku spouští nový produkt Shoptet Boost. Ten nabízí možnost krátkodobého úvěrování – vyřízené jednoduše a přímo z administrace e-shopu.
„Přístup ke kapitálu od bank je pro segment malých a středních firem na úrovni devadesátých let. Tím, že e-shopům dáme přístup k financování, na které by jinak měly problém dosáhnout, budou moci lépe konkurovat větším hráčům, investovat například i do přípravy na vánoční sezonu, která je pro mnoho malých a středních e-shopařů skvělou příležitostí k růstu,“ popisuje Samuel Huba, ředitel Shoptetu.
Jde o krátkodobé financování podnikání, které mohou e-shopy využít podle svých potřeb – na marketing, navýšení skladových zásob, expanzi nebo třeba na pomocnou pracovní sílu v nadcházející hlavní sezóně.
E-shop může získat financování až do výše 1 milionu Kč, a to na období jednoho, tří, šesti nebo dvanácti měsíců.
Klíčová je i jednoduchost a flexibilita. Financování pro e-shop lze získat přímo z administrace e-shopu. Vše vyřešíte online a do 15 minut.
Se Shoptet Boost vyřídíte flexibilní financování přímo ze své administrace. Prvním krokem je bezplatná aktivace ze strany e-shopu. Tím se spustí model výpočtu rizika, který hodnotí historii a aktuální vývoj objednávek s predikcí na nejbližší měsíce. Vše probíhá online a do 15 minut je vyřízeno.
Peníze může mít e-shop na účtu ten samý nebo další den po podpisu smlouvy. Přehledně také vidí, kdy se blíží další splátka, či zda není po splatnosti, aby mohl částku rovnou zaplatit z administrace.
Ondřej Buben, Shoptet Pay
Chcete získat kalkulaci na míru? Vyzkoušejte kalkulačku Shoptet Boost a nastavte si financování přesně podle svých potřeb.
Jedním z hlavních motivů pro vývoj nového produktu Shoptet Boost má být konkurenceschopnost a naplňování mise dělat podnikání dostupné pro všechny.
Menší a střední hráči podle Samuela Huby rostou na úkor těch velkých. „Loni měli tržní podíl asi pětadvacet procent, letos to bude třicet procent. Téměř každá třetí koruna, která proteče českou e-commerce, prochází přes jeden z našich e-shopů,“ říká s tím, že tento segment zároveň velké e-shopy dohání i technologicky a nabídkou služeb.
Produkt Shoptet Boost navazuje na platební bránu Shoptet Pay, kterou jsme naplno spustili začátkem loňského roku. Od té doby si ji aktivovalo téměř osm tisíc e-shopů, jen za loňský rok zpracovala platby za jednu miliardu korun a letos tuto metu dokázala překonat již v červnu. Pro celý rok tak očekáváme, že překoná 2,5 miliardy.
Napsat komentář