Podnikání

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšné podnikání a snový e-shop už tak snadné není. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. A že si nevíte rady? Máme pro vás cenné rady a tipy! Naučte se chodit nejen ve světě e-commerce.

Začínáme s WordPressem – část 2.

Nedávno jsem na tomto webu publikoval první část článku o redakčním systému WordPress, ve které jsme si pověděli důležité informace, nahlédli do jeho struktury, prošli si instalaci a základní nastavení. V této druhé části se seznámíme s administračním prostředím, shrneme všechny jeho výhody a nevýhody, a to i v porovnání s jinými volně dostupnými redakčními […]

Přečíst celé

Začínáme s WordPressem – část 1.

Mít své vlastní internetové stránky již v dnešní době není až takový problém, a to nejen díky on-line službám pro jejich vytvoření, které jsou ve většině případů zdarma, ale také díky open-source redakčním systémům. Těch existuje více, avšak často se hovoří a k těm nejpoužívanějším patří právě redakční systém WordPress, se kterým bych vás rád […]

Přečíst celé

Výkladový slovník pojmů

Vážení čtenáři, abychom vám ulehčili čtení našich článků a práci na internetu, připravili jsme pro vás rozsáhlý slovník pojmů, které se používají v internetovém světě a v krůzích elektronického obchodování a marketingu. Na adrese http://blog.shoptet.cz/slovnik-pojmu/, nebo v odkazu v záhlaví stránky, naleznete více než stovku (počet hesel bude časem narůstat) různých pojmů, které jsme se […]

Přečíst celé

Jak provozovat e-shop?

Všem začínajícím podnikatelům, i lidem, kteří už nějaké zkušenosti s elektronickým obchodováním mají, jsme připravili obsáhlý článek o tom, jak nejlépe provozovat eshop. Není to ultimátní návod, který z vás automaticky udělá milionáře, ale minimálně vás může navést správným směrem abyste jim jednou byli :) Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Linkbuiding: Tvořte zpětné odkazy

Linkbuilding neboli budování zpětných odkazů patří mezi off-pagové faktory, které mají za úkol propagovat váš web. Je to tedy jeden z nástrojů webového marketingu a tím také jedna z technik SEO. Tuto techniku považujeme za nejvýznamnější mimowebový faktor. Pokud se pečlivě na tuto oblast zaměříte, zaručeně se vám to vyplatí.. Díky linkbuildingu je vyšší pravděpodobnost, […]

Přečíst celé

7 ještě efektivnějších cest marketingu na Facebooku

V článku „7 cest, jak zdarma propagovat na Facebooku“ jsme si prošli základní metody, které je možné použít k popularizaci vašich služeb, výrobků či webových stránek pomocí sociální sítě Facebook. Jak vyplývá už z názvu článků, všechny byly zdarma a s troškou šikovnosti je může využívat každý. Silně konkurenční prostředí si však žádá reklamní metody […]

Přečíst celé

Social media marketing, část 1.

Když lidé slyší někoho hovořit o sociálních médiích, určitě jim přijde na mysl některý ze známých serverů jako je Facebook, LinkedIn, Youtube a další. Jen tak pro zajímavost: v době psaní tohoto článku měl server Youtube kolem 258 milionů uživatelů, a více než 50 procent z nich se přihlašovalo alespoň 1x za týden. Facebook má […]

Přečíst celé

Jak dlouhá by měla být webová stránka?

Délka stránky Při tvorbě webových stránek musíte zvážit i délku jednotlivých stránek. Neměly by být příliš krátké, ale ani příliš dlouhé. Jak poznat jejich optimální délku? Přihlédnout byste měli především k těmto faktorům: rychlost připojení, kterou očekáváte u čtenářů vašeho webu poměr velikosti stránky a obrazovky obsah dokumentů to, zda materiál na internetových stránkách je […]

Přečíst celé

Jak správně zvolit hosting?

I když by se mohlo na první pohled zdát, že vybrat si správný hosting pro svůj web není nejmenším problémem, opak je mezi začínajícími online podnikateli pravdou a jen málokdo je schopen vybrat si kvalitní, spolehlivý a cenově velmi výhodný „prostor pro stránky“. V zásadě musíte brát při úvahách o tom nejlepším hostingu v potaz, kolik dat […]

Přečíst celé

7 cest, jak zdarma propagovat na Facebooku

Způsobů, jak nalákat nové zákazníky na své služby nebo výrobky, existuje celá řada, většinou jsou ovšem dost finančně nebo časově náročné. Proto je důležité hledat cesty, jak propagovat co nejlevněji. A sociální sítě v čele s Facebookem jich poskytují hned několik. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky