Podnikání

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšné podnikání a snový e-shop už tak snadné není. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. A že si nevíte rady? Máme pro vás cenné rady a tipy! Naučte se chodit nejen ve světě e-commerce.

Srovnání instant messengerů – díl 1. Pohled uživatele

Dnes prakticky každý uživatel internetu využívá nějaký způsob komunikace se svými přáteli, známými, spolupracovníky.  Jednou možností, jak být v centru dění jsou i instant messengery, často označované jen zkratkou IM. V dnešním článku se podíváme na přehled těch nejrozšířenějších. Důkladně probereme jejich možnosti a vlastnosti, ale zaměříme se také na to, odkud pocházejí a kdy […]

Přečíst celé
CSS - kaskádové styly

Co je nutné vědět o CSS – 1. díl

V tomto článku a v následujících jeho částech si přiblížíme CSS. Napíšeme si, o co vůbec jde, jaké jsou jeho výhody a nevýhody, jeho význam, použití a celkově se s ním seznámíme více do detailu. V tomto článku si zatím jen shrneme nejdůležitější údaje o něm. Co je to CSS CSS je anglická zkrátka názvu […]

Přečíst celé

Začínáme s WordPressem – část 2.

Nedávno jsem na tomto webu publikoval první část článku o redakčním systému WordPress, ve které jsme si pověděli důležité informace, nahlédli do jeho struktury, prošli si instalaci a základní nastavení. V této druhé části se seznámíme s administračním prostředím, shrneme všechny jeho výhody a nevýhody, a to i v porovnání s jinými volně dostupnými redakčními […]

Přečíst celé

Začínáme s WordPressem – část 1.

Mít své vlastní internetové stránky již v dnešní době není až takový problém, a to nejen díky on-line službám pro jejich vytvoření, které jsou ve většině případů zdarma, ale také díky open-source redakčním systémům. Těch existuje více, avšak často se hovoří a k těm nejpoužívanějším patří právě redakční systém WordPress, se kterým bych vás rád […]

Přečíst celé

Výkladový slovník pojmů

Vážení čtenáři, abychom vám ulehčili čtení našich článků a práci na internetu, připravili jsme pro vás rozsáhlý slovník pojmů, které se používají v internetovém světě a v krůzích elektronického obchodování a marketingu. Na adrese http://blog.shoptet.cz/slovnik-pojmu/, nebo v odkazu v záhlaví stránky, naleznete více než stovku (počet hesel bude časem narůstat) různých pojmů, které jsme se […]

Přečíst celé

Jak provozovat e-shop?

Všem začínajícím podnikatelům, i lidem, kteří už nějaké zkušenosti s elektronickým obchodováním mají, jsme připravili obsáhlý článek o tom, jak nejlépe provozovat eshop. Není to ultimátní návod, který z vás automaticky udělá milionáře, ale minimálně vás může navést správným směrem abyste jim jednou byli :) Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Linkbuiding: Tvořte zpětné odkazy

Linkbuilding neboli budování zpětných odkazů patří mezi off-pagové faktory, které mají za úkol propagovat váš web. Je to tedy jeden z nástrojů webového marketingu a tím také jedna z technik SEO. Tuto techniku považujeme za nejvýznamnější mimowebový faktor. Pokud se pečlivě na tuto oblast zaměříte, zaručeně se vám to vyplatí.. Díky linkbuildingu je vyšší pravděpodobnost, […]

Přečíst celé

7 ještě efektivnějších cest marketingu na Facebooku

V článku „7 cest, jak zdarma propagovat na Facebooku“ jsme si prošli základní metody, které je možné použít k popularizaci vašich služeb, výrobků či webových stránek pomocí sociální sítě Facebook. Jak vyplývá už z názvu článků, všechny byly zdarma a s troškou šikovnosti je může využívat každý. Silně konkurenční prostředí si však žádá reklamní metody […]

Přečíst celé

Social media marketing, část 1.

Když lidé slyší někoho hovořit o sociálních médiích, určitě jim přijde na mysl některý ze známých serverů jako je Facebook, LinkedIn, Youtube a další. Jen tak pro zajímavost: v době psaní tohoto článku měl server Youtube kolem 258 milionů uživatelů, a více než 50 procent z nich se přihlašovalo alespoň 1x za týden. Facebook má […]

Přečíst celé

Jak dlouhá by měla být webová stránka?

Délka stránky Při tvorbě webových stránek musíte zvážit i délku jednotlivých stránek. Neměly by být příliš krátké, ale ani příliš dlouhé. Jak poznat jejich optimální délku? Přihlédnout byste měli především k těmto faktorům: rychlost připojení, kterou očekáváte u čtenářů vašeho webu poměr velikosti stránky a obrazovky obsah dokumentů to, zda materiál na internetových stránkách je […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky