Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší
Menší a střední e-shopy mohou lépe konkurovat velkým hráčům díky novému financování. Pomůže s tím Shoptet Boost. Jak tento nový produkt od Shoptetu funguje?
Menší a střední e-shopy mohou lépe konkurovat velkým hráčům díky novému financování. Pomůže s tím Shoptet Boost. Jak tento nový produkt od Shoptetu funguje?
Jak dostat kvalitní český design blíž k lidem? To je úkol, jaký si dali v Czechdesign. Vedle kamenné prodejny se neotřelé produkty českých a slovenských návrhářů dají pořídit také přes jejich e-shop. Proč si vybrali právě Shoptet a jak se vypořádali se vzhledem, který je pro designový e-shop stěžejní?
U nakupování online mají zákazníci řadu možností, jak za zboží či služby zaplatit. S metodou Click to Pay s Visa obchodníci nabídnou svým zákazníkům rychlé a bezpečné platební řešení a zároveň mohou výrazně zlepšit konverze v nákupním košíku.
Flash akce nejsou věc, na které postavíte celý byznys, nárazově ale dokážou udělat divy. Stačí se držet pár základních pravidel a vytěžíte z nich maximum.
Naklikat reklamu na Facebooku a Instagramu dnes již není žádná velká věda. Stačí se podívat na pár videí na YouTube a během jednoho večera máte hotovo. Meta Ads Manager (rozhraní, kde vytváříte reklamu na Facebooku a Instagramu) vás totiž velmi dobře navede, a pokud dodržíte alespoň několik základních pravidel, kampaně pravděpodobně nastavíte relativně správně.
E-shop, který nemá sociální sítě? To by dnes už nemohlo fungovat. Některé e-shopy stojí z pohledu tržeb na reklamách na sociálních sítích více, jiné méně. Kromě toho ale na sítích musíte tvořit i nějaký ten pravidelný obsah. Líbí se to algoritmům, ale především lidem – vašim zákazníkům, mezi kterými tak relativně levně šíříte svůj brand. A na Facebooku, Instagramu, TikToku a bůhví kde ještě platí víc než jindy, že brand je to, co si o vás lidé myslí a říkají.
Jakmile e-shop vyroste z pomyslných plenek, už nezvládnete všechno řídit sami. Ukážeme, jak se s narůstajícím objemem úkolů vypořádat i v malém týmu, jako se to povedlo například e-shopu nanoSPACE.
Jak se jako e-shop prosadit a získat velkou konkurenční výhodu? Přece kvalitním obsahovým marketingem. Správnými texty, skvělými produktovými fotografiemi a dalším obsahem zákazníky mnohem snáz přesvědčíte k nákupu. Jeho vytvoření je dlouhodobý proces, někde se však začít musí – a už první kroky mohou přinést pěkné výsledky.
Vánoce jsou pro většinu e-shopů jednou z největších událostí, na tom se určitě shodneme. Bohužel ale většina e-shopařů tuto událost ve velkém podcení, a pak se vše dělá na poslední chvíli, a tak na spoustu věci zapomene a kvůli tomu celá kampaň nemusí dopadnout nejlépe. A my chceme, abyste uspěli, aby vám Vánoce přinesly co možná nejvíce, proto jsme pro vás připravili tento článek, který berte jako jeden velký checklist přípravy na Vánoce.
Chcete zvýšit bezpečnost svých hesel ve virtuálním světě? Přinášíme vám bezpečnostní „kuchařku“ plnou konkrétních doporučení a odkazů. Výsledkem bude lepší ochrana před hackery a ušetříte si čas i starosti v budoucnu.