Blog o e-shopech a světě e-commerce

E-shop Rybízák o automatizaci: Snížil se nám počet vratek i telefonátů na zákaznickou podporu

Nákupní zážitek není jen o hezkém e-shopu a filtrech nebo přehledném nákupním košíku. Důležitou a stále podceňovanou součástí je i informovanost zákazníka o tom, co se děje s jeho objednávkou. Jak řeší tuhle záležitost v Rybízáku? Jaký pomocník jim šetří čas, snížil počet vratek i telefonátů na zákaznickou podporu? To vám prozradí v tomhle článku.

Přečíst celé

Ekologický přístup a snížení nákladů na obalové materiály? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím

Balení a expedice je základním pilířem internetového prodeje a bohužel i zdrojem velkého množství odpadu. Jedním z řešení, jak snížit objem odpadu, je využívat použité kartonové krabice. Díky opakovanému využívání obalových materiálů budete šetřit jak životní prostředí, tak i svou peněženku.

Přečíst celé

Jiří Tkadlčík: Merchandise má dneska kdekdo. Tričko za 200 u nás neseženete, máme jen kvalitní věci

„S merchandise jsme začínali čtyři roky zpátky a bylo to super. Teď je ale trh přesycený. Nechci nikoho urážet, ale merch má dneska kdekdo, aniž by něco uměl. Spousta lidí chce navíc tričko za dvě stovky a to u nás neseženete. Máme kvalitní a tím pádem i dražší věci,“ říká strongman Jiří Tkadlčík.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky