Jak přemýšlet o značce? Začněte s tipy Karla Novotného
Máte e-shop? A zkusili jste si už položit otázky o své značce? KDO jsem, CO dělám a k ČEMU jsem užitná? Pokud ne, pojďte to zkusit, je to základ toho, jak s brandem pracovat.
Máte e-shop? A zkusili jste si už položit otázky o své značce? KDO jsem, CO dělám a k ČEMU jsem užitná? Pokud ne, pojďte to zkusit, je to základ toho, jak s brandem pracovat.
Každý máme nějakou zálibu, které se rádi věnujeme ve svém volném čase. Napadlo vás ale někdy, že se pomocí toho, co nás baví, dají i vydělávat peníze? A to ať už jako přivýdělek nebo plnohodnotný byznys. Pojďme se spolu podívat na tipy, jak proměnit koníček v podnikání.
„Jsme asi ti, které nechají, aby jim vyšlapali cestu,“ říká Martin Solnička o tom, proč se ještě nikdo nepokusil napodobit jejich panáka. Ten se těší stále větší oblibě i u známých osobností, které si s ním nejen rádi připíjí, ale někteří se rozhodli Samurai Shotu propůjčit i svou tvář.
Před vypuknutím coronavirové pandemie zaznamenaly české e-shopy od dubna do června 2019 obrat 35,4 miliardy Kč. Letos byla za stejné období překonána hranice 50 miliard korun, což je nárůst o více než 40 %. Stejně jako jejich obraty stoupá i počet samotných e-shopů.
Na začátku ho oslovil kamarád a chtěl vědět, co si myslí o nealko panáku. Uběhlo 6 let a dnes už jako společníci se svým Samurai Shotem prorážejí na českém trhu na pulty domácností i ke známým osobnostem.
Prodávejte kromě Česka i na Slovensku a znásobte objem svých prodejů. Shoptet systém už znáte, tak proč ho nevyužít i pro snadnou expanzi k našim sousedům? Pojďme si spolu projít, s čím vám pomůže a na co se soustředit právě v dnešní době.
Máme tu září, návrat z letních radovánek a opětovný vstup do tvrdého pracovního režimu e-shopařova. Ale nebuďme hned tak dramatičtí. Pojďme se spolu ještě ohlédnout za prázdninami a za tím, co jsme pro vás během srpna připravili za novinky. V září můžete v rámci vylepšování svého e-shopu začít právě jimi.
Vánoce jsou pro drtivou většinu e-shopů nejnáročnějším a zároveň nejúspěšnějším obdobím v roce. Chcete z nich vytěžit co nejvíc? Pak nezapomeňte zapojit sociální sítě. Poradíme vám, jak na to.
Konkurenční výhody a recenze od zákazníků přímo na produktových stránkách, vlastní záložky, objednávací tlačítko dostupné při scrollování, intuitivní grafický editor pro stavbu popisků a další nástroje pro váš online obchodu. Díky našim tipům už neztratíte skoro žádné klienty, kteří se dostali až na konkrétní produkt.
Vyskakovací okna mohou být efektivním způsobem, jak na webu zobrazit výzvu k akci. Naneštěstí mají docela špatnou pověst, protože jsou často využity ne příliš zdařile. Na druhou stranu mohou vašemu byznysu hodně přinést, pokud je používáte správně.