Blog o e-shopech a světě e-commerce

Na Heurece sbírají pochvaly za rychlost doručení, díky vlastní aplikaci expedují 1 200 balíků denně

Rychlost doručení zboží je jedním z hlavních faktorů rozhodujících o tom, jestli je zákazník s e-shopem spokojený a vrátí se. Své o tom ví taky Ondřej Šimák z firmy B.E.S. Petrovice. I proto se rozhodl investovat spoustu peněz do vlastní aplikace a nelituje. „Dřív jsme udělali maximálně dvě stě, tři sta balíků denně, dnes jich […]

Přečíst celé

Před 25 lety náhodou koupili textilku. Dnes dodávají povlečení a prostěradla do Rakouska i Itálie a začínají šlapat do e-commerce

Nejdřív vyráběli sportovní oblečení pro německou policii, pak šili trička a prostěradla pro Jitex a následně se zaměřili na bytový textil pod svou značkou B.E.S. Petrovice. Dnes dodávají zboží do Rakouska, Polska, Chorvatska, Slovinska, Německa i Itálie. V roce 2009 se rodinná firma Šimákových vydala na zkušenou i do světa e-commerce.

Přečíst celé

Únorové novinky

Únor přinesl kromě sněhu spoustu zajímavých doplňků, vylepšení a splněných přání. Jedním z nich byla třeba možnost mít na e-shopu 360° produktové fotografie. Voilà, připravili jsme je pro vás. A co dalšího? Mrkněte na naše novinky.

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Kontakt

Zákaznická podpora je bezesporu velmi důležitá. Pokud se u vás zákazník bude cítit dobře, rád nakoupí víckrát. A pokud ho něčím mile překvapíte, možná bude dokonce váš e-shop sám od sebe doporučovat. Ale pokud u vás zažije nepříjemný moment, taky si to nejspíš nenechá jenom pro sebe. Záporná pověst vám může odradit velké množství zákazníků.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky