Jak pomohla integrace se Shoptetem zvýšit tržby e-shopu o 105 %

()

V case study se dozvíte, jak se e-shopu levnytextil.cz podařil úspěšný přechod na e-mailingový nástroj Ecomail, jak díky integraci začali efektivně využít svá data z Shoptetu a jaké automatizace jim zvýšily tržby.

E-shop levnytextil.cz se zaměřuje na kvalitní a levné oblečení bez značky. Svůj e-shop mají od úplného začátku na platformě Shoptet. Věděli, že v marketingové komunikaci chtějí využívat i e-mailing, začali nejprve na vlastní pěst, ale postupně zjistili, že potřebují e-mailingový nástroj, který bude umět dobře pracovat se segmentací a automatizací.

Situace před:

Zvolené řešení: přechod na Ecomail 

V létě 2022 začal e-shop spolupracovat s agenturou Filipesmedia a rozhodl se přejít s e-mailingem k Ecomailu. Díky tomu, že je Ecomail doplňkem pro Shoptet, bylo propojení e-shopu a e-mailingového nástroje velmi jednoduché. Integrace proběhla ihned a společně s agenturou se v e-shopu rovnou pustili do nastavení strategie.

Jak se v e-shopu nastavila segmentace?

  1. Oddělení B2B a B2C kontaktů

Díky přenášení štítku, které v Shoptetu označují seznam zákazníků (shoptet_1 je v základu B2C, shoptet_2 vlastní seznamy – zde B2B) jsme databázi rozdělili na dvě hlavní části.

  1. Segmentace podle velikosti oblečení

Během spolupráce se e-shopu začal čím dál více profilovat užší segment aktivních zákazníků, kteří nakupují nadrozměrnou módu. Segmentaci agentura nastavila na základě nákupu, chování uživatelů na webu a pohlaví. Na tyto zákazníky cílí kreativou newsletterů. 

Jaké automatizace jsme díky datům z integrace spustili?

Recenze spokojenosti

Opuštěný košík

Sleva na první nákup 

Reaktivace

Upsell

Závěr

E-shop levnytextil.cz díky nastavení nové e-mailingové strategie od marketingové agentury Filipesmedia dosáhl zvýšení tržeb z e-mailingu o 105 %.

Díky integraci Ecomailu se Shoptetem bylo možné využít získaná data od zákazníků k nastavení segmentace a několika automatizací. Na základě automatizace opuštěný košík téměř 85 % zákazníků dokončilo svůj nákup a její open rate byla 51 %.

Tržby z e-mailingu tvořily v období září – prosinec 2022 průměrně 12,6 % ze všech denních tržeb

Vyzkoušejte si Ecomail i vy na 14 dní ZDARMA. Stačí si na webu založit účet, a napsat na Ecomail support, aby vám testování spustili.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Ecomail
Autor příspěvku

Ecomail

Ecomail je jednoduchý nástroj, který se specializuje na chytrý e-mail marketing pro e-shopy. Snadná úprava vzorových šablon newsletterů a pop-up formulářů, segmentace, automatické kampaně, personalizované bloky. Propojení s dalšími kanály - SMS, Facebook, Instagram.
Ecomail je jednoduchý nástroj, který se specializuje na chytrý e-mail marketing pro e-shopy. Snadná úprava vzorových šablon newsletterů a pop-up formulářů, segmentace, automatické kampaně, personalizované bloky. Propojení s dalšími kanály - SMS, Facebook, Instagram.

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů