Obchodní podmínky e-shopů na Slovensku

()

E-shopaři na Slovensku pozor! Dle Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží anebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku je třeba přizpůsobit své obchodní podmínky novým úpravám.

Čeho se změna týká?

Změna se bude týkat obchodních podmínek všech e-shopů, prodávajících na Slovensku. Dle platné legislativy není přípustné, aby v obchodních podmínkách bylo řečeno, že s nimi zákazník e-shopu souhlasí. Stejně tak není možné tuto formulaci použít v objednávkovém procesu na e-shopu. Porušením tohoto pravidla hrozí e-shopu pokuta od SOI v řádu několika stovek Euro. Vyžadovat po zákaznících souhlas s obchodními podmínkami je tedy nad rámec zákona.

Jak to řešit?

Řešení je jednoduché – ve svých obchodních podmínkách upravte odstavec, pojednávající o započatí smluvního vztahu mezi vámi a zákazníkem. Formulaci „zákazník souhlasí s obchodními podmínkami“ však můžete změnit na „zákazník byl seznámen s obchodními podmínkami“. Stejně tak upravte formulaci ve svém objednávkovém procestu totožnou změnou.

 

Co je třeba uvést v obchodních podmínkách?

Ve vašich obchodních podmínkách, se kterými seznamujete zákazníka před uskutečněním jeho nákupu je tedy třeba uvést tyto informace:

Více informací o obchodních podmínkách si můžete přečíst v našem e-shopovém manuálu. 

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů