Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Spouštíme e-shop 17: Jaké sociální sítě se hodí pro e-shop

Sociální sítě vám mohou pomoci přeměnit vaše zákazníky v podporovatele. Zlepšují vaše vztahy s klienty a konečně vás mohou i ochránit před mnoha nepříjemnostmi. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 15: Copywriting podruhé aneb jak napsat popisek pro e-shop

Popisky produktů a kategorií tvoří zpravidla většinu textů, které e-shop obsahuje. V dnešním díle tutoriálu o spouštění e-shopu se podíváme, proč a jak je psát, abyste z nich vytěžili maximum. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 13: 5 největších klišé v reklamních sloganech a jak se jim vyhnout

Vybrat slogan patří k nejoblíbenějším (i když těm méně důležitým) částem spouštění jakéhokoliv byznysu. Podívejte se na slepé uličky, kterým byste se při jejich sestavování měli vyhnout. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Na textech si dejte záležet

Máte vizuálně zajímavý web. Vyladěné obchodní podmínky, pečlivě vyplněné FAQ a propojené sociální sítě. Dali jste obdobnou péči také textům, které by měly vaše produkty prodávat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 12: Reklama na internetu pro úplné začátečníky

Bez zákazníků bude váš e-shop k ničemu. A abyste měli zákazníky, potřebujete pro svůj web získat návštěvníky. Jaké máte možnosti, se dozvíte v dnešním díle našeho seriálu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 9: Pět vlastností vzhledu e-shopu, které vždy fungují

V dnešním díle našeho seriálu si povíme, jaké má mít vzhled e-shopu vlastnosti, aby se na něm zákazník snadno vyznal a ještě snadněji nakoupil. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 8: Neprodávejte banány v drogerii aneb jak vypadá eshop, kde lidé chtějí nakupovat

Aby e-shop vydělával, nemusí být nutně hyper cool trendy moderní. Musí přilákat návštěvníky a jim umět zboží prodat. A neprodávají jen slova – prodává i design. Jak by měl váš online obchod vypadat, vám prozradí dnešní článek. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 7: Má váš e-shop to nejlepší USP na světě?

Nikde není pro zákazníka tak snadné nakoupit u konkurence jako na internetu. Abyste svého návštěvníka přiměli stát se zákazníkem, potřebujete unikátní obchodní argument. O tom, co to je a jak jej zvolit, mluví dnešní článek. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Jak vykročit do světa Pinterestu

Pokud ještě nevládnete na poli připínáčků a nástěnek, možná byste o tom už měli uvažovat. Představte díky Pinterestu svou společnost a její příběh na základě vizuálního propojení a sdíleného nadšení pro stejnou věc. Pracujte na image své značky a přilákejte zákazníky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Tři typy ovlivňovatelů

Není překvapením, že vrcholu pomyslného žebříčku kategorií online produktů vévodí elektronika, spotřebiče, knihy a hudba. Jde o takové druhy nákupů, u kterých lidé obecně vždy vyhledávají rady a pomoc odborníků. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky