Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Nejčastější chyby v zákaznické péči – kontakt

Správná komunikace je základem úspěšného e-shopu. Právě proto jsme pro vás připravili společně se SupportBoxem, tedy Máriem a Katkou, seriál o komunikaci mezi e-shopy a zákazníky. Dozvíte se v něm například to, jakým stylem komunikovat, jaké jsou nejčastější chyby, jak si připravit krizový scénář nebo jak zákaznickou péči měřit.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Jak vystoupit z výkonnostní šedi?

Digitální marketing se za poslední léta rozrostl do takového rozměru, že už jeho název není v porovnání s jeho významem dostačující. Digitální prostředí je dnes pro byznys natolik klíčové, že pro většinu firem začíná být pomalu nemožné uspět nebo růst bez toho, aniž by se digitálnímu prostředí nevěnovali. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Facebook Ads JSON aneb nový rozměr reklam

V našem předchozím článku s Michalem Fialou jsme si povídali o Messenger marketingu a o tom, jak e-shopy můžou tento způsob marketingu začlenit do své strategie. Pojďme se podívat o kus dál. Představte si, že máte možnost sbírat místo obyčejných lajků aktivní konverzace, díky kterým si vybudujete daleko větší vztah a důvěru. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

E-shop v zahraničí? Dnes to už není žádná věda

To, co bylo ještě před několika lety pro české e-shopaře úplné tabu, je dnes otázkou slušného zisku. Konkurence v české e-commerce je silná a prosadit se není nic jednoduchého. Mnohem častěji tak zkušení čeští e-shopaři pronikají na nové trhy, kde v mnoha případech patří mezi lídry ve svém segmentu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

6 tipů na úspěšný Instagram

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí. Oproti Facebooku funguje trochu jinak, zakládá si především na své vizuální stránce a své jednoduchosti. Na této sociální síti působí už více jak 1 miliarda aktivních lidí, a proto ji i firmy milují jako marketingový nástroj. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Heureka – speciální akce pro klienty Shoptetu

I když se vánoční sezóna zdá ještě daleko, přípravy na ni jsou už v plném proudu. Vytěžte ze svého e-shopu více, přiveďte do něj nové zákazníky a získejte více objednávek. Chcete si to vyzkoušet s kreditem 1 000 Kč zdarma? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

O Messenger marketingu s Michalem Fialou

Messenger Marketing. Nový pojem, který bude v několika dalších letech pro e-shopy stejně nepostradatelný, jako jsou dnes PPC nebo reklamy na Facebooku. Otázkou tak prozatím zůstává, zda zcela nahradí e-mailovou komunikaci. To se ale dozvíme až v následujících letech. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Google Signals v Google Analytics

Někomu dřív, někomu později. Ale co nevidět se všem v Analytics zobrazí možnost aktivovat si Google Signals (Signály Google). Přečtete si, co vám tahle volba přinese a jestli to stojí za to, nebo se máte spíš bát. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

VR nepříliš vzdálená realita?

V Shoptetu se snažíme hledět do budoucna a jít trendu naproti. Jedním z těch, který nás zaujal, je nakupování ve virtuální (VR) a rozšířené realitě (AR). Na jedné VR aplikaci makáme a právě tou se chceme pochlubit. Navíc vám ukážeme pár skvělých příkladů využití VR a AR ze zahraničí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky