Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Win-win s Twisto: 300 Kč pro vás & 500 Kč pro zákazníka

Znáte princip win-win? Jde o situaci, v níž vítězí obě dvě strany. Každá z nich něco získává a nikdo nic neztrácí. Affiliate program s Twistem je založen právě na tomhle principu. Vyděláte na něm vy i vaši zákazníci. Chcete vědět víc? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Proč mají úspěšné e-shopy svůj blog?

„Pište blog, pravidelně publikujte články, tvořte zajímavý obsah!“ Také to jako e-shopař slyšíte ze všech stran? Zjistěte, co je na tom pravdy a jestli to opravdu stojí za tu námahu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

9 tipů, jak vylepšit home page e-shopu

Nechybí vám něco na domovské stránce vašeho obchodu? Nebo naopak nepřebývá? V našem návodném článku ukážeme, jak svou home page vytunit tak, aby neodrazovala vaše zákazníky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Ekologický přístup a snížení nákladů na obalové materiály? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím

Balení a expedice je základním pilířem internetového prodeje a bohužel i zdrojem velkého množství odpadu. Jedním z řešení, jak snížit objem odpadu, je využívat použité kartonové krabice. Díky opakovanému využívání obalových materiálů budete šetřit jak životní prostředí, tak i svou peněženku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Online marketing v Maďarsku: Marketingové kanály

Při expanzi do jakékoliv nové země si musíte vybrat, které propagační kanály využijete. Trend dnešní doby přeje hlavně Googlu a Facebooku, ty mají v každé zemi svá specifika. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Procesy

V minulých dílech seriálu a nejčastějších chybách na zákaznické podpoře e-shopů jsme se věnovali kontaktům, e-mailům a chatu. Tentokrát si vezmeme pod lupu nastavení procesů. I když máte předchozí tři body nastavené dokonale, nemusí být zákazník spokojen. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Když zákazník nemůže odstoupit ve 14denní lhůtě

U smluv uzavíraných na dálku, tzv. distančním způsobem zákon spotřebitelům garantuje možnost odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Jde o problematiku, která trápí prakticky každý e-shop – spousta zákazníků tuto možnost ráda využívá nebo přímo zneužívá. V jakých případech ale odstoupení možné není? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: E-maily

Žádný úspěšný e-shop se neobejde bez dobré zákaznické podpory. I proto vám ve spolupráci se SupportBoxem přinášíme sérii článků plných tipů, které vám poradí, jak na to. Tentokrát se zaměříme na e-maily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Na český trh vstupuje nová přepravní společnost, zásilky bude doručovat vzduchem

Na český trh se chystá vstoupit nová přepravní společnost HLB. Zákazníky si chce získat jak svou spolehlivostí a nízkými cenami, tak i revolučním způsobem přepravy. Do pěti let by pak česká firma chtěla expandovat na Slovensko, do Německa, Rakouska, Polska a Švédska. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Chat

Pokud chcete mít úspěšný e-shop, bez dobrého vztahu se zákazníkem se vám to nepovede. I proto přinášíme sérii článků plných tipů, jak vytvořit tu nejlepší zákaznickou péči. Tentokrát se zaměříme chat, který vám může jak hodně pomoct, tak i uškodit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky