Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů
Spustili jste svůj první e-shop, kampaně běží, ale objednávky nepřicházejí? Pojďme se podívat na nejčastější chyby a také na tipy, jak se s nimi vypořádat.
Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.
Spustili jste svůj první e-shop, kampaně běží, ale objednávky nepřicházejí? Pojďme se podívat na nejčastější chyby a také na tipy, jak se s nimi vypořádat.
Akvizice neboli získávání nového zákazníka je pro e-shop nejdražší způsob zvyšování příjmů s nejasnými zisky. Mnohem důležitější pro dlouhodobější úspěch a zisky je udržení stávajících zákazníků a zajištění jejich maximální spokojenosti.
Jak vybrat e-shopové řešení a jaký rozpočet si vyčlenit? Podělím se s vámi o pohled programátora a designéra a společně si ukážeme, jak rozmanité mohou být e-shopy Shoptet na jedné šabloně a proč na začátku svého online podnikání nepotřebujete vlastní e-shop na míru.
Zabere vám příprava produktových popisů v e-shopu spoustu času? Co takhle zkusit je vytvořit pomocí umělé inteligence a nástroje Pobo Page Builder! Nachystáte tak kompletní produktovou stránku – produktové texty i samotné widgety.
V case study se dozvíte, jak se e-shopu levnytextil.cz podařil úspěšný přechod na Ecomail, jak díky integraci začali efektivně využít svá data z Shoptetu a jaké automatizace jim zvýšily tržby.
Měříte výkon svého e-shopu v Google Analytics 4? V Shoptetu jsme nyní integrované měření do GA 4 vylepšili o několik funkcí, a tak máte ještě více možností, jak podrobněji sledovat chování návštěvníků na svém webu. Shoptet Shoptet se na českém, slovenském a maďarském trhu specializuje na poskytování e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché […]
Přichází období, které je pro e-commerce jedním z nejvíce vzrušujících. Čekají nás akce jako Black Friday, Cyber Monday či Mikuláš. Zákazníci jsou připraveni během těchto krátkodobých akcí utrácet, jste ale na tyto akce připraveni vy?
Ukážeme vám nástroje, které zajistí, aby váš letošní Black Friday skončil v černých a ne v červených číslech. Představíme si tipy na doplňky a funkce, které se mohou hodit.
Jak se jako e-shop prosadit a získat velkou konkurenční výhodu? Přece kvalitním obsahovým marketingem. Správnými texty, skvělými produktovými fotografiemi a dalším obsahem zákazníky mnohem snáz přesvědčíte k nákupu. Jeho vytvoření je dlouhodobý proces, někde se však začít musí – a už první kroky mohou přinést pěkné výsledky.
Už máte základní e-mailingové automatizace, jako jsou retenční kampaně, opuštěný košík či sleva na první nákup? Pravidelně odesíláte newslettery a odstraňujete neaktivní kontakty z databáze? Jak ještě zvýšit objem tržeb a vylepšit otevíratelnost či konverznost vašich e-mailů?