Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Novinky v integrovaném měření do Google Analytics 4. Návod, jak nové funkce nastavit

Měříte výkon svého e-shopu v Google Analytics 4? V Shoptetu jsme nyní integrované měření do GA 4 vylepšili o několik funkcí, a tak máte ještě více možností, jak podrobněji sledovat chování návštěvníků na svém webu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí

Jak se jako e-shop prosadit a získat velkou konkurenční výhodu? Přece kvalitním obsahovým marketingem. Správnými texty, skvělými produktovými fotografiemi a dalším obsahem zákazníky mnohem snáz přesvědčíte k nákupu. Jeho vytvoření je dlouhodobý proces, někde se však začít musí – a už první kroky mohou přinést pěkné výsledky.

Přečíst celé

Jak nachystat e-shop na příchod Google Analytics 4

Google k 1. 7. 2023 ukončuje free verzi produktu Universal Analytics (Google Analytics 3), kterou řada e-shopů používá pro měření návštěvnosti. A přichází s Google Analytics 4. Co musíte ve svém e-shopu udělat a co vzhledem ke změně připravuje Shoptet?  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Vybíráte šablonu pro e-shop? Inspirujte se

Šablona udává strukturu a základní design e-shopu. Jak ale poznat, která padne jako ulitá právě vašemu internetovému obchodu? Podívejte se na galerii shoptetích šablon, jejich vlastnosti a na příklady z reálných e-shopů. Přidáváme i tipy z praxe našich partnerů, kteří pomáhají klientům design ladit podle jejich přání. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky