Ti, kteří spravují PPC kampaně v reklamní síti AdWords, by neměli být ochuzeni o velkou novinku, kterou v tomto týdnu Google přinesl. Znáte ten pocit, kdy se vám nedaří inzerát smrsknout na pouhých 25 + 35 + 35 znaků? Věřte nebo ne, je to minulost!
Letos jsme se rozloučili s reklamami v pravém sloupci při vyhledávání. Touhle změnou se ale Google připravoval na něco většího, na největší novinku v 15letých AdWords – Rozšířené textové reklamy! Staré dobré inzeráty už nebudeme moci vytvářet ani upravovat od 26. října 2016.
Svět tedy nebude jako dřív!
Posuďte sami:
Máme dva nadpisy. Opravdu. 2! Do každého se vejde celých 30 znaků,
popisný řádek se zvětšil na 80 znaků!
Zajímavou proměnou prošla viditelná adresa URL, kterou již nemusíme zadávat. K dispozici jsou dvě nepovinná pole pro zadání cesty, tu pak systém připojí k doméně cílové URL.
Napsat komentář