Co je to CSS program a jak vám pomůže v Google Shopping Ads

()

Google nákupy představují pro řadu e-shopů vysoce efektivní způsob inzerce. Nyní jsou pro řadu inzerentů ještě přístupnější. Google v reakci na pokutu od Evropské komise zpřístupnil Comparison Shopping Services (CSS) programy i pro Českou republiku. Díky nim  můžete v produktových kampaních na Googlu inzerovat až o 20 % levněji.

Vstupem do CSS programu získáte až 20% slevu v Google Shopping Ads

CSS program je platforma, která vám dovoluje inzerovat až s 20% slevou v produktových kampaních na Googlu. Tato změna se promítne ve finální ceně za proklik.

Obratem tím ušetříte na CPC (cost per click) u vašich kampaní, což vám dovolí efektivněji čerpat rozpočet. Záleží pak čistě na vás, jak uspořené finanční prostředky využijete.

Otevírá vám to 2 varianty:

Produkty přes CSS program vstupují do aukce s dalšími produkty v Google nákupech. Dodržují stejné reklamní zásady a požadavky na produktová data jako ostatní kampaně.

Google CSS program vznikl v reakci na pokutu od Evropské komise

Ta už v roce 2017 udělila společnosti Google pokutu ve výši 2,42 miliard eur za porušování antimonopolního chování. Hlavním důvodem bylo, že Google přednostně zobrazoval ve vyhledávání svou službu Google Shopping na úkor jiných srovnávačů, čímž podle Evropské komise porušil antimonopolní pravidla.

Aby se Google vyhnul další pokutě, založil CSS neboli Comparison Shopping Services program. Tímto způsobem dovoluje jiným srovnávačům, aby se zapojili do Shopping kampaní za zvýhodněnou cenu. A to nejdůležitější – dodržuje antimonopolní pravidla.

Až na výhodnější cenu za proklik rozdíl po přechodu na CSS program skoro nepoznáte

CSS partner zařizuje veškeré náležitosti migrace z klasických Google Shopping kampaní na CSS program. Ať už jde o technické nebo administrativní věci. Pro přechod stačí odeslání jednoho e-mailu s žádostí o zapojení produktových kampaní do programu a vyčkat na aktivaci.

Nepotřebujete nový Google Ads účet. Ani speciální Google Merchant Center. Úspěšná migrace proběhne i bez jakéhokoliv sdílení přístupů.  Veškeré vaše nastavení i možnosti kampaní zůstávají také totožné. 

Jedinou viditelnější změnou v umístění názvu srovnávače pod inzerovaným produktem.

Přes CSS partnera můžete aktuálně inzerovat v 21 zemích

Týká se to států, které leží v Evropském hospodářském prostoru a ve Švýcarsku.

Patří sem tedy například:

CSS partneři nabízí hned několik variant spolupráce

V Evropě působí hned několik firem, které nabízí různé platební modely. Část z nich využívá měsíční poplatek. Další si berou provizi z ušetřené ceny za proklik nebo jinou formu spolupráce.

Například konzultační společnosti Acomware se u jejího CSS programu osvědčilo využití drobného měsíčního fee s případnými úpravami cenových modelů podle potřeb klienta. Aktuálně jejich program využívají například klienti jako ASTRATEX, SpokojenýPes.cz nebo Tescoma.

Přečtěte si více o možnostech CSS programu.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů