Shoptet Kampaně: jak pomáhají e-shopům k lepším výsledkům?

()

Shoptet během léta představil novinku, která e-shopům pomůže jednoduše propagovat jejich produkty na Google nebo také reklamu rozjet, když s podnikáním začínají. Shoptet Kampaně už úspěšně využívají stovky e-shopařů. Jak fungují a pro koho jsou vhodné?

Co Shoptet Kampaně umožňují? Propagovat produkty pomocí automatizované online reklamy na Googlu přímo z administrace e-shopu. S reklamou tak může začít každý e-shopař, není nutné znát nebo studovat reklamní systémy a jejich nastavení. Reklamy lze spustit nebo vypnout, kdykoli je třeba, vše proběhne na několik kliknutí ve známém prostředí administrace e-shopu, kde je k dispozici i průvodce nastavením. 

Velkou výhodou je, že proces je automatizovaný, díky umělé inteligenci si při nastavování kampaně stačí vybrat z předpřipravených textů a grafik, které pak uživatelé schvalují nebo upravují. Spuštění reklamní kampaně je tedy rychlé. 

Webinář: Jak fungují Shoptet Kampaně?

Co se během webináře dozvíte:

Jak nastavit Shoptet Kampaně

Chcete vyzkoušet Shoptet Kampaně? Nastavení je jednoduché, podívejte se na tutorial:

Kde bude reklama vidět? 

Pro inzerci využíváme chytré kampaně Google. S tímto typem kampaní tak bude váš e-shop vidět na všech dostupných kanálech platformy Google. 

Nástroj Shoptet Kampaně byl vyvinutý ve spolupráci s technologický partnerem – společností Dotidot. Marketingové řešení Dotidot využívají pro automatizaci digitálních kampaní největší hráči na trhu typu Alza, Notino či Dr. Max a další. 

Důležité pro nás bylo, aby inzerce probíhala na co nejvíc místech a Google se mohl rozhodnout, kde najde vaše zákazníky, kde bude inzerovat váš e-shop. Inzerce se zobrazuje ve vyhledávání, v Google nákupech, na YouTube, v Gmailu nebo na různých obsahových webech v podobě banneru, takže nám šlo o to zacílit na co nejširší portfólio.

Šimon Jůn, Dotidot (technologický partner Shoptetu)

Jaký rozpočet je potřeba? 

Měsíční částku, kterou si přejete do reklam investovat, si sami nastavíte. V administraci uvidíte i doporučení, pokud si nejste jistí, jaká částka je pro vás vhodná. Kredit na reklamu si jednoduše a bezpečně dobijete pomocí platební brány Shoptet Pay. 

Jak to funguje? 

Zadáte vstupní údaje o svém e-shopu (například z vaší stránky O nás), abychom vám mohli připravit podklady na míru. Pak už si jen vyberete texty, bannery a nabijete kredit. Jakmile Google vaše reklamy schválí, inzerce běží a vy se těšíte na objednávky a sledujete, jak se kampaním daří. 

Shoptet Kampaně nám odebraly starost navíc. Nastavit reklamu v Google Ads ještě šlo, ale udržet ji v chodu a optimalizovanou, to zabralo mnoho času a málo kdy to fungovalo. V Kampaních je všechno automatické, navrhli nám kompletní podklady a doslova na pár kliknutí máte reklamu aktivní. Peníze, které bychom dávali agentuře, dáváme do reklamy a výsledky jsou skvělé. V rámci administrace se chodíme koukat, jestli nám nenabízí nějakou úpravu, aby to bylo ještě lepší. Děkujeme a těšíme se na další vylepšení!

Petr Král, yogastory.cz

Tipy, jak se Shoptet Kampaněmi pracovat

Se Šimonem Jůnem jsme dali také dohromady doporučení, jak s Kampaněmi pracovat, abyste jejich potenciál využili naplno. Tipy, jak na Shoptet Kampaně, najdete v Shoptet Nápovědě. Jaké jsou ta nejdůležitější doporučení?

Jazyk přizpůsobte zákazníkovi a používejte krátké a jednoduché věty

Prodáváte technické produkty? Pak používejte odbornější terminologii. U běžného spotřebního zboží naopak volte srozumitelný jazyk, který zákazníci snadno pochopí.

Reklamy přizpůsobte preferencím uživatelů

Nezapomeňte na žádnou z cílových skupin, pokud máte produkty pro více typů zákazníků. Například pokud prodáváte pánské, dámské a dětské oblečení, připravte jak univerzální texty zahrnující všechny skupiny, tak specifické texty pro každou zvlášť. Příklad: „Kvalitní italská pánská, dámská a dětská móda“ a „Prémiové hedvábné dámské oblečení z Itálie“.

Buďte konkrétní

Jasně sdělte, co nabízíte. Vyhněte se obecným frázím jako „nejlepší kvalita“ nebo „vynikající služby“. Místo toho zdůrazněte konkrétní výhody, například „doručení do 24 hodin“ nebo „záruka vrácení peněz“.

Shoptet Kampaně = automatizace a chytrý marketing

„Shoptet Kampaně představují revoluci pro malé a střední e-shopy, které chtějí růst, ale dosud neměly přístup k pokročilým marketingovým nástrojům. Díky Shoptet Kampaním nyní mohou efektivně propagovat své produkty a dosáhnout lepších výsledků,“ komentuje CEO Shoptet, Samuel Huba.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů