U nakupování online mají zákazníci řadu možností, jak za zboží či služby zaplatit. S metodou Click to Pay s Visa obchodníci nabídnou svým zákazníkům rychlé a bezpečné platební řešení a zároveň mohou výrazně zlepšit konverze v nákupním košíku.
Platba za zboží je závěrečnou částí nákupního procesu. Jedná se o kritický bod, kde může mnoho potenciálních zákazníků opustit košík. Proto je důležité mít kvalitní a jednoduché platební řešení, jako je Click to Pay s Visa, nový standard placení uloženou kartou.
Prvním a základním důvodem, proč zvolit Click to Pay, je jednoduchost použití. Zákazník nepřepisuje žádné údaje z karty. Pro platbu mu stačí e-mail/telefonní číslo a mobil, kde má bankovní aplikaci a kde se platba následně i ověří.
Díky funkci „Zůstat přihlášen(a)“ může zákazník při budoucích nákupech platit pohodlně a bezpečně bez opětovného přepisování údajů z platební karty nebo přihlášení. To znamená, že proces platby je mnohem jednodušší pro zákazníka, což vede k lepšímu uživatelskému zážitku a vyšší míře konverzí.
Click to Pay poskytuje možnost rychlého placení i pro ty, kteří se na e-shopech neregistrují, ale nakupují jako tzv. hosté. To je skvělé, protože mnoho zákazníků se může cítit odrazeno potřebou zakládání účtu a zadávání platebních údajů. Click to Pay odstraňuje tyto překážky a umožňuje zákazníkům rychle a snadno platit za své nákupy jedním kliknutím.
Bezpečnost je klíčová při každém online nákupu a Click to Pay je v tomto ohledu na předních pozicích. Tato platební metoda je zabezpečena nejmodernější technologií pro ověřování totožnosti. Díky tomu jsou platební údaje při každém nákupu nahrazeny unikátním tokenem, aby nebylo možné skutečná data dohledat.
Click to Pay může významně přispět ke zvýšení počtu dokončených nákupů. Studie ukázaly, že v současné době zákazníci, kteří nakupují online pomocí mobilního zařízení, v 86 % případů nepřistoupí k platbě za zboží, které uložili do nákupního košíku. U stolních počítačů je to 73 %. Click to Pay může tuto situaci zlepšit tím, že zjednoduší a zrychlí platební proces. Kromě toho přísné bezpečnostní standardy Click to Pay mohou také snížit počet podvodů v oblasti e-commerce.
V České republice si Click to Pay získává na oblibě, metoda je podporovaná jak lokálními platebními branami, tak lokálními bankami.
Chcete na svém e-shopu zákazníkům nabídnout možnost platby Click to Pay? Najdete ji zakomponovanou v rámci Online platby kartou od Shoptet Pay. Dopřejte svým zákazníkům zážitek z nakupování, kdy není třeba vypisovat karetní údaje! „Shoptet Pay je navíc první platební brána, která Click to Pay nabízí v tzv. embedded variantě, kdy je celé řešení součástí platební brány, bez jakéhokoliv přesměrování,“ zmiňuje Ondřej Buben, který vede tým Shoptet Pay.
Click to Pay je významným krokem kupředu v oblasti platebních řešení pro e-commerce a zákazníky si získává svou jednoduchostí a rychlostí placení. Mějte v dnešním konkurenčním online světě pro své zákazníky i vy to nejlepší.
Motivujte své zákazníky k využívání platební metody Click to Pay a zapojte se do soutěže. Cenou pro obchodníky je iPad, pro koncové zákazníky je jako výhra připraven iPhone13.
Dobrý den.
Nikde jsem se nedozvěděl jak platbu aktivovat a kolik to stojí….
Děkuji.
Dobrý den, Vlastislave, tuto platební metodu podporuje online platba kartou od Shoptet Pay. Více informací naleznete v nápovědě zde.
Za Shoptet tým, Tereza