Strašně rychle to uběhlo a jsme tu s pravidelnou měsíční dávkou informací o tom, co jsme připravili v Shoptetu pro naše zákazníky.
Nová moderní šablona umožňující plně využít vizuálu vašeho zboží. Největší e-shopová konference, která vás čeká v říjnu. Napojení na MailChimp, sociální přihlašování a perzistentní košík. A samozřejmě další příklady e-shopů, které na Shoptetu provozují šikovní a patřičně odvážní lidé.
Čtěte, komentujte, ptejte se, podívejte se na naše sociální sítě. A hlavně, nakupujte a prodávejte!
Nová moderní šablona |
|||
Vzhled umí prodávat a pokud provozujete e-shop, tak to zcela určitě víte. Proto jsme přes léto pracovali na hodně moderní šabloně, takové, která dá vyniknout vašemu zboží a kupujícím umožní lépe vybírat co koupit. A hlavně, dobře se ve vašem e-shopu cítit.Více o nové šabloně se můžete dozvědět v článku Slušivý moderní kabát pro vaše e-shopy, případně se ještě stále můžete podívat na beta.shotpet.cz, kde jsme ji testovali.
Novou šablonu si můžete aktivovat v kterémkoliv z e-shopů, který u nás provozujete, nebo budete provozovat.
|
Vytřískejte ze svého SEO maximum a nezapomeňte na parametrické kategorie, které mohou výrazně pomoci. |
||
Největší e-shopová konference |
|||
V sobotu 18. října pořádá Shoptet a Shopsys největší e-shopovou konferenci v Česku s příhodným názvem Shopcamp.Podrobnosti najdete na www.shopcamp.cz, včetně přihlášených přednášejících. Shopcamp používá světově úspěšný model konferencí známých pod názvem Barcamp, takže i o přednášejících například rozhodují samotní účastnící hlasováním.
|
Nový objednávkový proces výrazně zjednodušuje nákup. |
Novinkám rozhodně tento měsíc není konec, takže můžeme oznámit i novou možnost sociálního přihlášení, novinku, po které jste volali. A protože se přání mají plnit nejen o Vánocích, děláme to. Vaši zákazníci se nově mohou pro nakupování přihlašovat svým účtem na Facebooku nebo Google+. Podrobnosti najdete na blogu ve článku Zapomeňte na hesla, přihlaste se přes sociální sítě.
Další novinkou je podpora služby MailChimp (pokud ji ještě neznáte, je to možná dobrá příležitost), s jejíž pomocí nyní můžete snadno, rychle a efektivně oslovovat své zákazníky e-maily. MailChimp toho umí opravdu hodně a na integraci do vašeho e-shopu jsme si dali extra záležet .Více hledejte na blogu v Mailujte jako profesionálové.
Je to tak. Nově se zákaznici vašich e-shopů nemusí bát, že by se jim zboží uložené do košíku ztratilo. A plně využít možnosti kdykoliv se vrátit a dokončit nákup. Pro registrované zákazníky to znamená více jak rok pamatování si, co si dali do košíku. Více v Dokončit objednávku po roce? Proč ne!
Na košíku pro e-shopy navíc pracujeme velmi intenzivně, takže například plánujeme možnost sdílet obsah košíku s někým dalším. Či například uložení obsahu košíku pro opakované použití. A pro provozovatele řady statistik o tom, jak jejich zákazníci s košíky pracují.
Potřebujete rozšířit funkčnost e-shopu? Vyberte si z široké nabídky modulů.
Podívejte se na ty, kdo e-shopy na Shoptet.cz aktivně používají. Třeba vás napadne, jak vylepšit ten váš, rozšířit sortiment, či doplnit nějakou novou funkčnost.
www.zebura.sk prodává pohledem, což je právě u prodeje oblečení hodně důležité. A jak doména napovídá, najdete je na slovenském Internetu. Ale však víte, Internet je místo neznající hranice. | |
www.basket-shop.cz má tu správnou atmosféru pro prodej sportovních potřeb, tedy zejména basketbalového oblečení jednotlivců a týmů. Nehledáte náhodou nový sport? | |
www.pneu-dnes.cz se asi bude brzy hodit, však se blíží doba přezouvání pneumatik. A je také dobrým příkladem toho, že e-shopy mohou prodávat skoro vše, na co si jenom vzpomenete. Chce to jen nebát se začít. |
Chcete-li dostávat informace o novinkách u Shoptet.cz, je to velmi snadné, přihlaste se k odběru v následujícím formuláři. Informace o novinkách posíláme samozřejmě i našim zákazníkům.
Napsat komentář