Zákulisí Shoptet Marketplace: Jak funguje vývoj a správa doplňků?
Jak vypadá práce v týmu, který rozvíjí Shoptet Doplňky? Klárka, Kačí a Vedad sdílejí svou zkušenost s vývojem a správou doplňků, které usnadňují život tisícům e-shopařů.
Ať už uvažujete o zaměstnání u nás, chcete vědět, co se děje, nebo jste prostě jen zvědaví, máme pro vás rozhovory s našimi kolegy a články ze zákulisí o zákaznické péči, IT i o práci obchodníků. Nahlédněte pod pokličku Shoptetu.
Jak vypadá práce v týmu, který rozvíjí Shoptet Doplňky? Klárka, Kačí a Vedad sdílejí svou zkušenost s vývojem a správou doplňků, které usnadňují život tisícům e-shopařů.
Shoptet dále rozšiřuje Sales tým, a tak jsme si popovídali se Sales Consultantem Samuelem Kanuchem o tom, jak poznat, že se pro sales hodíte, jak hledat motivaci, když se zrovna nedaří, nebo třeba o rozdílech mezi českým a slovenským e-commerce trhem.
Partnership tým v Shoptetu rozvíjí spolupráci s našimi partnery, kteří jsou nedílnou součástí Shoptet komunity. Nyní hledáme nového kolegu, který přijme výzvu posunout partnerský program ještě dál. Co nového Head of Partnership čeká? Jaké má mít dovednosti? A můžete to být třeba vy?
Každá část Sales týmu v Shoptetu má svou klíčovou roli v procesu získávání nových klientů – od Business Developmentu po Premium. Hledáme nového kolegu na pozici Head of Core Sales pro český trh, a tak jsme vyzpovídali Davida Geliena, Head of BDR & SK Core Sales. Co může nový vedoucí očekávat, jak vypadá každodenní obchodnická rutina a jaká je atmosféra v týmu, zjistíte v rozhovoru.
Představovat, co znamená DevEx v roce 2024, snad není potřeba. A už to navíc před námi udělali jiní. Nicméně co ale DevEx v dané firmě obnáší, se bude měnit firma od firmy. Jak vypadá svět DevExu v ekosystému Shoptetu? Co už máme za sebou? Co máme v plánu? Ale i co neděláme? Přesně to všechno […]
Zákaznická linka je často považovaná za nudnou a monotónní práci, kde operátor celý den sedí u telefonu a křičí na něj nespokojení zákazníci. Konzultanti zákaznické péče v Shoptetu ale dokazují, že to tak být nemusí. Vyzpovídali jsme jich hned několik najednou.
Obchodník Jakub Honzák přibližuje, co se na práci v Sales týmu změnilo oproti době covidu, kdy e-shopy přibývaly jeden za druhým. Počítají dnes lidé, jestli se jim investice vyplatí? A má zaručený trik, jak získat klienta?
Produktový tým pracuje každý den na nových funkcích a vylepšeních Shoptetu. O práci produkťáka, vztahu s e-shopaři a každodenních výzvách jsme si povídali s CPO Tomášem Mitanou.
Přechod z jednoho e-shopového řešení na druhé je proces, který se musí dobře naplánovat. Vždy jde o to, aby byl start nového e-shopu co nejjednodušší, nejrychlejší a aby nebrzdil podnikání. V Shoptetu s každým požadavkem, který při přechodu vyvstane, poradí Onboarding tým.
Jak získat nové zákazníky? Jak mít co nejvíce objednávek? A jak mi v tom může pomoci Shoptet? Tyto otázky denně řeší Customer Success Manageři. Od prvního kontaktu až do úspěšného spuštění e-shopu v ostré verzi jsou klientům průvodci v tom, které funkce a doplňky e-shopu zvolit.