Mluví váš e-shop i cizími jazyky? Jestli ne, naučíte ho to díky doplňku, který právě přešel z betaverze do plnohodnotného provozu. A když už budete představovat svou značku ve více jazycích, rovnou si můžete udělat i její revizi díky našemu novému článku v Shoptet Univerzitě. Jak na to zjistíte v tomto článku.
Poslední funkcí, která držela doplněk Cizí jazyky v betaverzi, byla možnost vytvářet a odesílat e-maily v jazyce použitém při uzavření objednávky. Ta už je ale k dispozici, a tak zákazník dostane veškeré informace vždy v jazyce, kterému rozumí.
S tímto prozatím posledním vylepšením končí období, kdy byl doplněk v betaverzi a mohli jste ho využívat zdarma v rámci 7měsíční testovací doby. Nová testovací doba pro ty, kteří doplněk objednají po 1. 10. 2021, bude 30 dní.
Tarif Enterprise Cizí jazyky zahrnuje. Všem ostatním, kteří mají nebo budou mít doplněk nainstalovaný nad rámec svého tarifu, se po uplynutí 30denní testovací doby, která se počítá od momentu první instalace doplňku, začne fakturovat částkou 300 Kč při měsíční fakturaci, případně 3 240 Kč, pokud si ho objednáte na rok.
Dnes pro vás máme domácí úkol! Udělat by si ho měli všichni, kdo chtějí zapracovat na své značce. Na tom, jak o ní přemýšlet, jak na ni od píky, jak ji pojmout a strukturovat. Správné odpovědi vám pomohou najít cestu k tomu, jak se svým brandem správně zacházet a nechat ho vám přitáhnout více konverzí.
Článek je ve zkrácené verzi dostupný na blogu, ale v Shoptet Univerzitě v administraci vašeho e-shopu ho najdete kompletní včetně cvičení.
Dnes pro vás máme trio nových doplňků. Prozkoumejte nové nástroje pro outsourcing logistiky, živé vysílání přímo z e-shopu a také kvalitní nástroj pro vaši zákaznickou podporu.
Využijte skladů v Česku, na Slovensku, v Polsku, Rumunsku, Bulharsku, Itálii ap. Předejte dál starosti s logistikou, skladováním, pracovní silou a získejte více času na rozvoj vlastního podnikání. Fulfillmentový nástroj Wyzbox převezme skladové operace a zajistí logistiku. Jednou z dalších výhod je, že umí generovat a evidovat faktury pro koncové zákazníky.
Korkuma je jednoduchý nástroj pro e-shopaře, kteří chtějí být blíže svým zákazníkům. Díky živému vysílání můžete reagovat na jejich dotazy v chatu a ulehčit jejich nákupní rozhodování. Nepotřebujete náročnou produkci ani vybavení. Ke spuštění živého vysílání vám stačí mobilní telefon, tablet nebo web kamera a doplněk implementovaný na vaší stránce.
Smartsupp 2.0 je vlastně takový osobní asistent ve vaší online prodejně. Kombinuje live chat, osobní komunikaci a chatboty. To vše, aby vám pomohl proměnit návštěvníky vašich stránek ve loajální zákazníky. Smartsupp je jednička na českém trhu, kde ho aktivně používá 4 600 e-shopů. Po založení Smartsupp účtu si ho můžete zkoušet ve 14denní zkušební verzi zdarma.
Napsat komentář