Každý e-shop se nebo později setká s tím, že musí vyřizovat reklamaci od svého zákazníka. Snaha obou stran – jak prodejce, tak spotřebitele – by měla být situaci vyřešit co nejrychleji a korektně. Obchody si mohou práci usnadnit například tím, že automaticky přikládají k objednávkám formulář pro vyřízení reklamace. Jsou ale i jiné možnosti, jak si proces řešení spotřebitelských sporů znatelně usnadnit. A tou je aplikace Youstice, kteoru mohou e-shopy od Shoptet snadno využívat. Pojďme na ni mrknout.
Už jste slyšeli o Youstice?
Youstice je webová aplikace, která spojuje spotřebitele, prodejce a subjekty pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů a nabízí jim nový způsob řešení spotřebitelských sporů a stížností. Používáním Youstice mohou prodejci nerušeně a diskrétně komunikovat se svými zákazníky a během několika minut vyřešit jejich problémy.
Zároveň s tím získávají nespokojení zákazníci pohotovou pomoc při řešení svých sporů, dostupnou z mobilu, tabletu, či PC a to 24 hodin denně. Stačí jen pár kliků a obě strany mohou přímo komunikovat, vyjednávat a odstranit problém během pár minut.
Jaké jsou výhody Youstice?
Výhody používání Youstice při řešení spotřebitelských sporů pro prodejce:
Urychlení, zjednodušení a automatizace procesu řešení spotřebitelských sporů,
dostupnost k uznávaným subjektům mimosoudního řešení spotřebitelských sporů z celého světa,
možnost řešení sporů v aplikaci dostupné v 10 jazycích,
zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti e-shopu,
úspora nákladů spojených s řešením stížnosti,
možnost získání zpětné vazby na nákupní proces a práci zaměstnanců e-shopu,
snížení počtu negativních hodnocení e-shopu na sociálních sítích a porovnávačích zboží.
Po registraci se vám objeví obrazovka, kde je potřeba uložit si ID vašeho obchodu, které jste získali při registraci
Vložte odkaz https://app.youstice.com/start/{IdVasehoObchodu} kdekoliv na své stránky – nezapomeňte, že {IdVasehoObchodu} musíte nahradit vlastním ID. Url tak bude vypadat například https://app.youstice.com/start/0007. Kam přesně na e-shopu můžete odkaz vložit, se věnuje celá následující kapitola.
Kam vložit odkaz uvedený v bodu 3?
Možností je několik:
Například jako odkaz kdekoliv na stránkách – třeba v sekci Vzhled a obsah / Odkazy kdy se bude odkaz následně ukazovat v patičce Vašeho e-shopu.
Jako banner, který umístíte kdekoliv na svůj e-shop.
banner vložíte v sekci Vzhled a obsah / Bannery K dispozici máte českou i slovenskou verzi banneru.
a umístění banneru na svých stránkách určíte následně v sekci Vzhled a obsah / Šablony / záložka Prvky.
A nebo jako tlačítko, které si můžete sami přizpůsobit podle designu svého e-shopu. Logo Youstice v různých barvách najdete na tomto odkazu v sekci „Youstice logo in your footer“
Kam ještě odkaz na Youstice vložit?
Ať už se rozhodnete odkaz vložit do patičky webu, jako banner, nebo jako tlačítko, nezapomeňte vložit odkaz na Youstice (či tlačítko nebo banner) i do dalších sekcí Vašeho e-shopu:
Reklamačního řádu svého e-shopu
Všeobecných obchodních podmínek
Kontaktních údajů svého e-shopu.
Jedině tak budou vaši zákazníci vědět, kam se v případě mimosoudních sporů obracet.
Napsat komentář