Chcete slevu na slevy (přeloženo do jazyka e-shopaře: slevu na doplněk Slevové kupóny)? Co by ne, mrkněte do doplňků v akci na Shoptet Doplňcích. Při vytváření kupónů si k nim nově můžete psát poznámky. A co další novinky? Víte třeba o roadmapě? Pojďte si s námi projít únor v Shoptetu.
Vaše postřehy, co se týká zlepšování vašich shoptetů, jsou pro nás velmi cenné – spoustu vylepšení aplikace jsme udělali právě na základě vašich tipů. Vlastně kvůli tomu jsme před pár lety přišli s Knihou přání.
Teď vám ale představujeme Shoptet roadmapu. Najdete ji na adrese https://www.shoptet.cz/roadmapa a umožní vám i nám věci, které předtím nešly. Od teď můžete:
Nebudeme zveřejňovat úplně všechna přání (je těžké se ve stovkách příspěvků orientovat…), ale budeme se snažit držet na několika desítkách. A zároveň sloučíme podobné návrhy tak, abychom zachovali přínosnost a přehlednost pro obě strany. Budeme rádi, pokud novou knihu přání obratem využijete, přidáte nový tip nebo zahlasujete u už existujícího nápadu.
Jedním z prvních vylepšení z této nové roadmapy je upgrade doplňku Dárky k objednávce a produktům. O tom, že ke konkrétnímu zboží dostane i dárek navíc, se zákazník nyní doví už v přehledu kategorií díky štítku „+ Dárek zdarma“. A nově se dárek zobrazuje také přímo na produktové stránce (kromě košíku). Máte-li doplněk aktivní, funkce se automaticky spustí sama, a tak nemusíte nic ručně nastavovat. Mrkněte na podrobnosti.
O vaši přízeň se nově ucházejí další tři doplňky. Dva z nich si dávají za cíl vám zvýšit konverze, každý ale trochu jiným způsobem. A třetí vám pomůže zase s optimalizací pro vyhledávače.
Pokuste se návštěvníky právě odcházející z vašeho e-shopu přesvědčit ještě k nějaké akci. Díky pop-up oknu je můžete přimět přece jen nákup dokončit nebo registrovat se k odběru newsletteru třeba s motivací slevy. Zkuste za vynaložení minimální investice a času zvýšit svoje konverze.
Grafická šablona Rubin je realizovaná na blank šabloně – obsahuje 100% vlastní CSS styly (a je tak zcela odlišná od běžně dostupných Shoptet šablon). Rubin má čistý design, umožňuje zobrazování dynamických bannerů a má mnoho dalších užitečných funkcí. Šablonu můžete používat se sidebarem nebo bez, měnit barvy podle vlastních potřeb a nabídnout zákazníkům graficky přehledný nákupní proces.
Měření pozic klíčových slov ve vyhledávačích Google a Seznam, analýza klíčových slov, reporty a budování odkazového profilu jsou předpoklady pro správné SEO. Nově vám s tím na vašich shoptetech pomůže nástroj Collabim. Se svým e-shopem jej propojíte na jedno kliknutí a zjistíte například to, kde vám utíká návštěvnost a nejspíš i tržby. Dokáže sledovat i vaši konkurenci, zjistit vaše slabá místa a hlavně navrhnout řešení.
Od začátku tohoto roku na hlavní stránce Shoptet Doplňků najdete i doplňky v akci. Pořiďte si svůj oblíbený doplněk za mimořádně výhodnou cenu a čerpejte jeho výhody už napořád. Do konce března máte příležitost odkoupit si Slevové kupóny nebo Hodnocení zákazníků s 20% slevou.
Napsat komentář