Faktory SEO

„SEO je dokonalá kombinace technických a humanitních věcí“ – 2. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

V minulé části rozhovoru nám laikům Pavel Ungr, známý specialista na SEO, vysvětlil, co tento obor přesně znamená. V druhé části si rozebereme dva nejdominantnější vyhledávače v Čechách – Google a Seznam. A také jak a zda se dá SEO měřit. Nebo jakým způsobem sociální média ovlivnila SEO.

Přečíst celé

„Představte si SEO jako stavbu domu“ – 1. část rozhovoru s Pavlem Ungrem

Pokud vlastníte e-shop, asi jste již o SEO (optimalizace pro vyhledávače, anglicky search engine optimization) slyšeli. A pokud e-shop provozujete opravdu poctivě, tak jste SEO jistě i řešili. Co si ale máme přesně představit pod tímto pojmem? A proč se do něj vyplatí investovat? To nám vysvětlí Pavel Ungr, jeden z největších odborníků na SEO […]

Přečíst celé
OnPage SEO

Dejte o svém e-shopu vědět 8: Jak na onpage parametry v SEO

Jak asi všichni již víte, optimalizace pro vyhledávače se skládá z takzvaných offpage parametrů a onpage parametrů. Offpage jsou všechny záležitosti, které jsou mimo náš web či eshop a často je nemůžeme příliš ovlivňovat, onpage zahrnuje všechno, co lze ovlivnit přímo na webu. Dnes se podíváme, o jaké onpage parametry má smysl se z hlediska SEO starat […]

Přečíst celé

Něco víc o on-page faktorech

Co jsou on-page faktory? On-pagové faktory je další spojení pojmů, které souvisejí se SEO (= optimalizace pro vyhledávače).. „On-page“ jim říkáme proto, že se nachází přímo na vašich internetových stránkách a ovlivňuje je editace webu. Jde o faktory, které se převážně soustřeďují na samotný obsah a kód webu. Opakem jsou off-page faktory, mezi něž patří […]

Přečíst celé