Propagace

Marketingová propagace je v podstatě komunikace mezi vámi (vaší firmou, e-shopem) a zákazníkem. Zákazníkovi se snažíte říci nejen, proč a jak pro něho budou vaše produkty užitečné, ale také něco o vaší značce, o jejím příběhu a cokoli dalšího, co by ho mohlo zajímat. Jednoduše řečeno se snažíte na sebe pozitivně upozornit veřejnost.

Díky propagaci si můžete zajistit příliv nových zákazníků a vyšší zisk. Je důležitá zvlášť pro začínající e-shopy k tomu, aby o sobě daly vědět, získaly větší návštěvnost a začaly více prodávat.

Propagovat můžete sami sebe, například psaním zajímavých článků, pořádáním konferencí, public relations, soutěžemi… Pro vlastní propagaci mějte pro svůj e-shop profil alespoň na dvou sociálních sítích. Možností je nepočítaně, záleží na vaší kreativitě. Ale ideální je, pokud vás propagují i ostatní. Ať už zákazníci pozitivními doporučeními nebo jiné webové stránky třeba pomocí linkbuildingu nebo recenzemi. Pro inspiraci si můžete přečíst o tom, proč spolupracovat s blogery a youtubery.

VR nepříliš vzdálená realita?

V Shoptetu se snažíme hledět do budoucna a jít trendu naproti. Jedním z těch, který nás zaujal, je nakupování ve virtuální (VR) a rozšířené realitě (AR). Na jedné VR aplikaci makáme a právě tou se chceme pochlubit. Navíc vám ukážeme pár skvělých příkladů využití VR a AR ze zahraničí.

Číst všechny

Jak na Twitter?

Dnes jsem dal dohromady pár tipů, jak se prosadit na této sociální síti krátkých zpráv, která stále stojí lehce v pozadí za Facebookem. Právě tento sociální gigant společně s Google+ dnes články a novinkami plní většinu internetových portálů, nicméně dnes něco o Twitteru. Co dělat, a co naopak nedělat, abyste na této sociální síti byli […]

Číst všechny

Navigace pro příspěvky