Propagace

Marketingová propagace je v podstatě komunikace mezi vámi (vaší firmou, e-shopem) a zákazníkem. Zákazníkovi se snažíte říci nejen, proč a jak pro něho budou vaše produkty užitečné, ale také něco o vaší značce, o jejím příběhu a cokoli dalšího, co by ho mohlo zajímat. Jednoduše řečeno se snažíte na sebe pozitivně upozornit veřejnost.

Díky propagaci si můžete zajistit příliv nových zákazníků a vyšší zisk. Je důležitá zvlášť pro začínající e-shopy k tomu, aby o sobě daly vědět, získaly větší návštěvnost a začaly více prodávat.

Propagovat můžete sami sebe, například psaním zajímavých článků, pořádáním konferencí, public relations, soutěžemi… Pro vlastní propagaci mějte pro svůj e-shop profil alespoň na dvou sociálních sítích. Možností je nepočítaně, záleží na vaší kreativitě. Ale ideální je, pokud vás propagují i ostatní. Ať už zákazníci pozitivními doporučeními nebo jiné webové stránky třeba pomocí linkbuildingu nebo recenzemi. Pro inspiraci si můžete přečíst o tom, proč spolupracovat s blogery a youtubery.

VR nepříliš vzdálená realita?

V Shoptetu se snažíme hledět do budoucna a jít trendu naproti. Jedním z těch, který nás zaujal, je nakupování ve virtuální (VR) a rozšířené realitě (AR). Na jedné VR aplikaci makáme a právě tou se chceme pochlubit. Navíc vám ukážeme pár skvělých příkladů využití VR a AR ze zahraničí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Influenceři na Instragramu

Pokud jste nový e-shop, tak je budování povědomí o vaší značce jednou z hlavních priorit. Doba se neustále mění, a stejně tak se mění způsob, jak dělat dobrý marketing. Mezi nové trendy zajisté patří spolupráce s influencery. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

4 PPC vychytávky pro úspěšnější e-shop

Začátkem června jsme se nachytřovali na největší české PPC konferenci Performance 2020. Přinášíme článek inspirovaný nadupanou přednáškou Petry Pacákové z Acomware o PPC strategiích pro malé i velké e-shopy. Jestli tedy hledáte způsob, jak optimalizovat a zlepšovat své kampaně ve vyhledávání, jste na správném místě. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %

Facebook se za poslední roky s více než miliardou a čtvrt uživateli jednou z nejdůležitějších platforem mezilidské komunikace. Ani Česko nezůstává za světovým trendem pozadu, na Facebooku jsou již více než 4 miliony Čechů, tedy kolem poloviny té části naší populace, která má přístup k internetu.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Proč spolupracovat s blogery a youtubery?

Lidé čím dál více komunikují na sociálních sítích jako je Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat a další. V souvislosti s těmito moderními komunikačními kanály začali mnozí také blogovat a natáčet videa. Ti úspěšní se stávají dokonce významnými influencery. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé
Shoptet logo

Dejte o svém e-shopu vědět 1: Jaké možnosti online reklamy existují

Dneškem zahajujeme další seriál určený začínajícím majitelům e-shopů. Spolu s předními českými experty se v něm podíváme na možnosti propagace na internetu. V úvodu se podíváme, jaké možnosti online propagace existují, pro koho se hodí a jaké jsou jejich silné a slabé stránky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 12: Reklama na internetu pro úplné začátečníky

Bez zákazníků bude váš e-shop k ničemu. A abyste měli zákazníky, potřebujete pro svůj web získat návštěvníky. Jaké máte možnosti, se dozvíte v dnešním díle našeho seriálu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jak na Twitter?

Dnes jsem dal dohromady pár tipů, jak se prosadit na této sociální síti krátkých zpráv, která stále stojí lehce v pozadí za Facebookem. Právě tento sociální gigant společně s Google+ dnes články a novinkami plní většinu internetových portálů, nicméně dnes něco o Twitteru. Co dělat, a co naopak nedělat, abyste na této sociální síti byli […]

Přečíst celé

E-shop přímo na Facebooku

Možnosti propagace stejně jako potenciál Facebooku jsou s trochou nadsázky prakticky neomezené, a když se dobrý nápad sejde i s kvalitní realizací, vznikají zajímavé projekty jako například e-shop od Shoptet.cz přímo na Facebooku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky