Právo

Provozováním e-shopu vám vznikají různé právní náležitosti a povinnosti, které si musíte ošetřit, abyste se vyhnuli případným sankcím. Nic s tím nenaděláte, proto je lepší se připravit než si pak nadávat.

Na své produkty musíte poskytovat záruku, to znamená, že jste před svým zákazníkem zodpovědní za případné vady zboží, které prodáváte. Jsou tu ale ještě další odpovědnosti jako například odpovědnost za jakost, za jakost při převzetí nebo za škodu způsobenou vadou výrobku. Vyznat se vám v tom pomůže náš článek Není záruka jako záruka: 4 odpovědnosti, které byste měli znát.

Mrkněte také na článek E-shop a nejčastější právní dotazy, najdete tam totiž tipy na to, na co si z právního hlediska dávat jako e-shop pozor. Třeba se dovíte, jak se zařídit, pokud prodáváte na Slovensko, na co si dát pozor při zveřejňování YouTube videí nebo jak je to s autorskými právy obrázků a textů.

Dále se můžete nachytřit také ve vyčerpávajícím článku Právní náležitosti e-shopu, kde najdete přehled toho, co by měl váš e-shop po právní stránce splňovat, zveřejnit a na co prostě nezapomenout. A pokud si přece jen nebudete ohledně něčeho jistí, vždycky je lepší se obrátit na odborníka, třeba někoho z našich partnerů právníků a advokátů, než šetřit na zbytečnou pokutu.

Co nejvíce řeší e-shopy v roce 2022? Ptáme se poradců z Reshoperu

Jaké otázky v praxi řeší české a slovenské e-shopy? Vyzpovídali jsme přední specialisty na e-commerce, kteří byli 13. dubna na Reshoperu k dispozici v Poradenské zóně. Každý návštěvník se mohl zdarma zeptat na cokoli z oblasti práva, marketingových strategií, řízení e-shopu i výkonnostních kampaní. Jaká témata podle poradců nyní v e-commerce rezonují?

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky