Online Marketing

Online marketing je v podstatě vše, co děláte na internetu pro to, abyste měli více zákazníků, abyste více prodávali a abyste více utržili. Aby váš online marketing měl hlavu a patu, je dobré si stanovit nějaké cíle. Cíle, které jsou reálné a dosažitelné a které vás budou motivovat a hnát kupředu.

Aby vám online marketing dobře fungoval, musíte znát nejen svoje zákazníky, ale i svou konkurenci. Očíhněte si ji a poznejte její silné i slabé stránky. Naplánujte si marketingové aktivity a pravidelně se jim věnujte, ať může váš e-shop prospívat a přinášet vám co největší zisk.

Pro inspiraci si přečtěte naše články o online marketingu. Například s Michalem Fialou jsme si povídali o Messenger Marketingu, o PPC zase s Petrou Větrovskou. Další rozhovory s e-commerce influencery najdete v sekci Rozhovory. Píšeme také o užitečných toolech, třeba o Screaming Frog nebo různých SEO nástrojích. Nechybí ani články se zajímavými tipy, například 7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání nebo 7 tipů, jak mít úspěšný e-shop.

Top doplňky pro vánoční sezónu –⁠ a nejen pro ni

Chcete být připraveni na vrchol sezóny? Nebo dokonce „vždy připraveni“? Podívejte se na záznam live streamu s naším Radkem Hudákem. Zjistíte, jaké doplňky vám pomohou více prodávat a lépe komunikovat se zákazníky. Nepřehlédli jste některý z nich? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

S omezeným rozpočtem čtyřnásobně zlepšili přirozenou návštěvnost e-shopu

Chcete zvýšit organickou návštěvnost svého webu z Google vyhledávání? V případové studii si ukážeme, že někdy může stačit jen 100 € (cca 2 500 Kč) měsíčně, jako se to povedlo u e-shopů Herbatica. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

8 tipů, jak psát e-maily zákazníkům a jak zvýšit čtenost

Šikovní obchodníci a marketéři považují e-mail za nezbytnost pro byznys, ale i za základní prvek svých marketingových a prodejních kanálů. Pojďme se podívat, jak na to, aby vaše e-maily příjemci rovnou nepřesouvali do koše. Naučte se dělat e-mailing chytře a jeho pomocí více prodávat!  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé
Honza Bartoš

Jak zabezpečit Facebook účet na maximum?

Kdybychom dali v týmu všechny ruce dohromady, pořád by se počet prstů nevyrovnal množství hacknutých účtů, o kterých jsme tento rok slyšeli. Ukážeme si, jak si účet na Facebooku zabezpečit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé
Michal Krutiš

Když klesá výkon e-shopu. Co s tím?

Dostali jste se do svízelné situace – váš e-shop má meziročně nižší prodeje nebo nerostete tak, jak jste plánovali? Zkrátka žádná velká sláva? Je třeba začít o marketingové strategii uvažovat trochu jinak. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Připravte e-shop na letní sezónu

Letní sezóna už doslova klepe na dveře a krom rostoucích teplot se to nejspíš projevuje i na počtu objednávek či návštěvnosti vašeho e-shopu. Pokud jste dosud přípravu e-shopu na léto odkládali, je nejvyšší čas začít. Čeho byste si měli všímat a jak se připravit? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé
copywriting

12 důvodů, proč využít služby profesionálního copywritera

Copywriting není hobby ani doplňková profese. Je pevnou součástí úspěšného podnikání. Jaké důvody by vás měly vést k tomu, abyste s profesionálním copywriterem spolupracovali? Uvidíte, že se vám to vyplatí! Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé
Milan Markovič

Budování značky, nebo investovat do výkonu? 4 kroky, jak na digitální strategii

Strategie digitálních kampaní pro e-shop je složitá věc. Mnoho e-shopů má jen výkonnostní kampaně, stále mění témata komunikace, každý banner je jako od jiné značky a nevytváří v očích zákazníka žádnou přidanou hodnotu, jen prodává produkty, které prodávají i jiní. Strategie ale musí jasně definovat cestu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé
Notifikuj případová studie Shoptet

Zvýšit konverzní poměr o 34 %? E-shopu šperkyskalimar.cz pomohlo Notifikuj

Případová studie se zaměřuje na testování služby Notifikuj e-shopem šperkyskalimar.cz, kde se rozhodli vyzkoušet fenomén zvaný sociální důkaz a notifikace. Ty váhavého návštěvníka e-shopu informují o dokončených objednávkách nebo mu doporučí nejkupovanější výrobek z nabídky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky