Konverze

Content Marketing - obsah je důležitý

Content marketing

Content marketing je obor, který klade největší důraz na obsah a to ne pouze na texty jako takové, ale i na příběh, který za určitým projektem nebo společností stojí. Jeho zastánci tvrdí, že právě kvalitní práce s obsahem vám dokáže získat nové zákazníky a vybudovat si okolo sebe určitou komunitu těch „nejvěrnějších“.

Přečíst celé

Prodáváme díky sociálním médiím – krok za krokem

Snažíte se zvýšit své prodeje i prostřednictvím sociálních médií, ale vaše úsilí se spíše míjí účinkem? Dumáte nad tím, proč se to konkurenci daří a vy stále jen vydáváte finanční prostředky, ale návratnost je mizivá? Pak si projděte tento článek. Podíváme se v detailu na čtyři základní faktory, které byste měli při vaší sociální kampani zohlednit […]

Přečíst celé

Konverze profilu na Facebooku

Klasická konverze se obvykle používá ve smyslu sledování, kolik návštěvníků se vlastně stalo zákazníky, respektive kolik jich vykonalo vytouženou akci, ať už se jedná právě o prodej, nebo jen registraci apod. Nedávno nicméně Facebook představil nástroj, který slovo konverze představuje i v trochu jiném smyslu a to konkrétně konverze vlastního profilu na stránku (dříve nazýváno […]

Přečíst celé

Sledování ceny zboží jako marketingový nástroj

Jak oslovit potencionální zákazníky je  u provozu e-shopu jednou ze základních otázek, kterou si obchodníci musí položit. Možností je hned několik od optimalizace pro vyhledávače, přes různé PPC reklamní systémy až po rozesílání newsletterů. Jednou z dalších možností je nabídnout zákazníkům sledování ceny zboží.

Přečíst celé