Konverze

Notifikuj případová studie Shoptet

Zvýšit konverzní poměr o 34 %? E-shopu šperkyskalimar.cz pomohlo Notifikuj

Případová studie se zaměřuje na testování služby Notifikuj e-shopem šperkyskalimar.cz, kde se rozhodli vyzkoušet fenomén zvaný sociální důkaz a notifikace. Ty váhavého návštěvníka e-shopu informují o dokončených objednávkách nebo mu doporučí nejkupovanější výrobek z nabídky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Měřte lépe své konverze díky Facebook Conversions API

Stále větší roli v online marketingu hrají data a Facebook reklama není výjimkou. Facebook Conversions API vám umožní nasbírat maximální množství dat a tím může zlepšit výkon vašich reklam. Jak CAPI funguje, jak se liší od Facebook pixelu a jak ji v Shoptetu nastavíte? Vše zjistíte v tomto článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Produkt ze všech stran: 360° fotky

Vydejte se zákazníkovi ještě víc naproti a představte mu svůj produkt ze všech stran a pohledů v reálně působící animaci. Pomůže vám v tom inovace v produktové fotografii. Zjistěte více o této zajímavé novince a buďte o krok napřed před konkurencí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

7 marketingových tipů pro rozvoj on-line podnikání

Uvažujete, že zkusíte prodávat produkty vaší firmy také přes internet? Nebo máte pocit, že se váš eshop dostal na hranici výkonnosti a hledáte cesty k dalšímu zlepšení? Ať už jste v online obchodování noví nebo již prodáváte on-line několik let, je zde vždy prostor pro další růst. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé
Content Marketing - obsah je důležitý

Content marketing

Content marketing je obor, který klade největší důraz na obsah a to ne pouze na texty jako takové, ale i na příběh, který za určitým projektem nebo společností stojí. Jeho zastánci tvrdí, že právě kvalitní práce s obsahem vám dokáže získat nové zákazníky a vybudovat si okolo sebe určitou komunitu těch „nejvěrnějších“. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Prodáváme díky sociálním médiím – krok za krokem

Snažíte se zvýšit své prodeje i prostřednictvím sociálních médií, ale vaše úsilí se spíše míjí účinkem? Dumáte nad tím, proč se to konkurenci daří a vy stále jen vydáváte finanční prostředky, ale návratnost je mizivá? Pak si projděte tento článek. Podíváme se v detailu na čtyři základní faktory, které byste měli při vaší sociální kampani zohlednit […]

Přečíst celé

Konverze profilu na Facebooku

Klasická konverze se obvykle používá ve smyslu sledování, kolik návštěvníků se vlastně stalo zákazníky, respektive kolik jich vykonalo vytouženou akci, ať už se jedná právě o prodej, nebo jen registraci apod. Nedávno nicméně Facebook představil nástroj, který slovo konverze představuje i v trochu jiném smyslu a to konkrétně konverze vlastního profilu na stránku (dříve nazýváno […]

Přečíst celé

Sledování ceny zboží jako marketingový nástroj

Jak oslovit potencionální zákazníky je  u provozu e-shopu jednou ze základních otázek, kterou si obchodníci musí položit. Možností je hned několik od optimalizace pro vyhledávače, přes různé PPC reklamní systémy až po rozesílání newsletterů. Jednou z dalších možností je nabídnout zákazníkům sledování ceny zboží. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé