Facebook

Dnes už je standardem mít pro svůj e-shop i stránku na Facebooku. Sice může být těžší u některých typů produktů najít náměty na obsah, ale i tak se dají vymyslet příspěvky, kterými můžete facebookovou stránku svého e-shopu plnit. Doporučujeme inspirující, zábavné nebo zajímavé příspěvky.

Na Facebooku totiž můžete získávat fanoušky, inzerovat, mít přímo zde obchod a budovat svůj brand. Facebooková stránka je taková polidštěná tvář vašeho e-shopu, kde můžete být uvolněnější, více se lidem přiblížit a získávat jejich sympatie. Lidé na sociálních sítích stráví každodenně spoustu času, proto by byla škoda tento marketingový kanál nevyzkoušet.

Můžete se podívat na facebookové stránky vaší konkurence, zhodnotit je a zkusit dělat věci ještě lépe než oni anebo úplně jinak, protože odlišit se je výborným předpokladem pro to, aby si vás lidé zapamatovali.

Pár rád a tipů pro to, jak jako firma fungovat na Facebooku, si můžete přečíst v rozhovoru s Eliškou Vyhnánkovou, specialistkou na sociální sítě nebo třeba v článku Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %.

Autorka úspěšného blogu Recepty dětem radí, co nedělat při spolupráci s blogery a influencery

V posledních týdnech jsme vám přinesli sérii článků, ve kterých jsme se se zaměřili na spolupráci s influencery. Teď tenhle seriál zakončíme. Gabriela Bartošovská, autorka blogu Recepty dětem, se tentokrát věnuje konkrétním vzkazům a doporučuje taky, “jak to nedělat”. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Co chtít od blogera/influencera za data? A jak si pohlídat výstup?

Vybíráte vhodného blogera ke spolupráci, máte své favority a přemýšlíte, co dál? Získejte data a přehled! Bez tohoto kroku radši nepokračujte, jinak se může lehce stát, že vaše peníze vyletí komínem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

Facebook Ads JSON aneb nový rozměr reklam

V našem předchozím článku s Michalem Fialou jsme si povídali o Messenger marketingu a o tom, jak e-shopy můžou tento způsob marketingu začlenit do své strategie. Pojďme se podívat o kus dál. Představte si, že máte možnost sbírat místo obyčejných lajků aktivní konverzace, díky kterým si vybudujete daleko větší vztah a důvěru. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Matcha Tea: Vymysleli moderní způsob podávání matchy, dnes jsou jedni z největších dovozců v Evropě

Zatímco ještě před pár lety byl čaj matcha výsadou Japonců a čajových znalců, teď se o něm mluví všude. Stal se z něj fenomén. Český a evropský boom mají na svědomí i Petr Patočka s jeho Matcha Tea. Jak se jim to povedlo? To se dozvíte v našem rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

„Zapomeňte na počet fanoušků a sledujte, kolik vám Facebook vydělává peněz,“ radí Eliška Vyhnánková e-shopařům

Čí číslo si vytočí ty největší firmy v Čechách, když se chtějí naučit používat sociální sítě? Elišce Vyhnánkové – jedné z nejuznávanějších expertek na online svět. Na kontě má přes 300 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro více než 3 000 spokojených posluchačů. Přečtěte si, co všechno stíhá ve svém 48 hodinovém dni tato závislačka […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Nový Facebook layout a další úpravy

Upravili jsme vzhled vašeho Facebook e-shopu, aby váš obchod ještě více zaujal. Moderní šablona je laděná ve stylu naší nejoblíbenější šablony Soul. Upozorňujeme, že nový vzhled se může správně zobrazovat až během několika hodin (cache na straně Facebooku). Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Jak na retargeting na Facebooku – ultimátní průvodce

Máte skvělý eshop, nabízející jedinečné zboží nebo služby, s funkčním systémem košíku a zabezpečeným platebním systémem. Máte vyřešené zasílání zboží i reklamační řád. Jediné, co vám chybí, je návštěvnost vašich webových stránek a s ní spojený prodej. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %

Facebook se za poslední roky s více než miliardou a čtvrt uživateli jednou z nejdůležitějších platforem mezilidské komunikace. Ani Česko nezůstává za světovým trendem pozadu, na Facebooku jsou již více než 4 miliony Čechů, tedy kolem poloviny té části naší populace, která má přístup k internetu.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Inspirujte se úspěchy druhých. Tým e-shopu Herbatica.sk se podělí o své tipy

Každý e-shopař si svou cestu za splněným přáním a za úspěchem prošlapává po svém. Někdo dá na osvědčené rady, někdo se pravidelně vzdělává (například na MůjPrvníEshop.cz), jiný zkouší formou pokusu-omylu. Možností jsou spousty a co e-shop, to unikátní přístup. Pojďme se podívat na případovou studii od Juraje a Petra z e-shopu Herbatica.sk. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Pozvěte na pole sociálních médií místí trhy

Relevance je klíčové slovo u téměř každé úspěšné iniciativy v sociálním prostředí. Lokace je zase jedním z hlavních způsobů, jak propojit publikum s vhodným obsahem a zkušenostmi. Samotný marketing, či obchodní cíle mohou být někdy omezeny na základě určité zeměpisné oblasti, ať už z důvodů různých regulí, konkrétních omezení či z praktického dosahu společnosti. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky