Facebook Marketing

Jak ovlivní příchod iOS 14.5 české e-shopy?

Loni v říjnu Apple způsobil nemalé pozdvižení. S příchodem iOS 14 mělo přijít výrazné omezení sledování uživatelů, které zasáhne všechny reklamní systémy. Tuhle novinku, kterou Apple nazývá AppTrackingTransparency framework, jsme ale nakonec zaznamenali na světle světa až v posledních týdnech, s vydáním iOS 14.5.

Přečíst celé

Nová pravidla Facebooku omezují využití textu u obrázků

V dnešní době je téměř nemožné navštívit Facebook bez toho aniž byste byli zasypáni obrázky a fotografiemi s marketingovým poselstvím. Je již dobře známo, že využití Facebooku jako nástroje k zachycení nejednoho nového zákazníka je velmi důvtipný způsob k přitáhnutí pozornosti potencionálních kupujících. Důležitou zprávou ovšem je, že Facebook aktualizuje politiku textových překryvů u obrázků a fotografií.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky