Facebook Marketing

Matcha Tea: Vymysleli moderní způsob podávání matchy, dnes jsou jedni z největších dovozců v Evropě

Zatímco ještě před pár lety byl čaj matcha výsadou Japonců a čajových znalců, teď se o něm mluví všude. Stal se z něj fenomén. Český a evropský boom mají na svědomí i Petr Patočka s jeho Matcha Tea. Jak se jim to povedlo? To se dozvíte v našem rozhovoru.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte […]

Přečíst celé

Nová pravidla Facebooku omezují využití textu u obrázků

V dnešní době je téměř nemožné navštívit Facebook bez toho aniž byste byli zasypáni obrázky a fotografiemi s marketingovým poselstvím. Je již dobře známo, že využití Facebooku jako nástroje k zachycení nejednoho nového zákazníka je velmi důvtipný způsob k přitáhnutí pozornosti potencionálních kupujících. Důležitou zprávou ovšem je, že Facebook aktualizuje politiku textových překryvů u obrázků a fotografií.

Přečíst celé

Jak SE Facebooku může lidem ukázat cestu k Vašemu podnikání

Lidé tráví na Facebooku stále více a více času. Postují obrázky, sdílení komentáře, dávají likes stránkám celebrit a společností a také se dělí o své zájmy a koníčky. Nyní se zdá, že Facebook vytváří nástroje k vyhledávání, které by měly využívat informace nashromážděné o uživatelích.

Přečíst celé

Jak nástroje Facebooku dokážou oživit reklamní kampaň

Tradiční reklama nefunguje. Lidé jsou již tak unavení všemi reklamními sděleními, že dochází k tzv. reklamní slepotě. Je potřeba vymýšlet stále nové způsoby, jak netradičně oslovit zákazníka, aniž bychom ho unudili k smrti. V knize Ultimate Guide to Facebook Advertising pánové Marshall a Meloche píší o způsobech, jak využít sociální sítě k propagaci zboží a […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky