7 tipů, jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce
Vánoce jsou pro drtivou většinu e-shopů nejnáročnějším a zároveň nejúspěšnějším obdobím v roce. Chcete z nich vytěžit co nejvíc? Pak nezapomeňte zapojit sociální sítě. Poradíme vám, jak na to.
Vánoce jsou pro drtivou většinu e-shopů nejnáročnějším a zároveň nejúspěšnějším obdobím v roce. Chcete z nich vytěžit co nejvíc? Pak nezapomeňte zapojit sociální sítě. Poradíme vám, jak na to.
Loni v říjnu Apple způsobil nemalé pozdvižení. S příchodem iOS 14 mělo přijít výrazné omezení sledování uživatelů, které zasáhne všechny reklamní systémy. Tuhle novinku, kterou Apple nazývá AppTrackingTransparency framework, jsme ale nakonec zaznamenali na světle světa až v posledních týdnech, s vydáním iOS 14.5.
V reklamě na Facebooku nehledejte žádné složitosti. Naopak velká snaha mít vše do detailu promyšlené a segmentované může být dnes spíše kontraproduktivní. Pojďte si se mnou na několika praktických příkladech od klientů projít, jaké kampaně by žádnému e-shopu neměly v účtu chybět.
„E-shop vás udrží nad vodou.“ V posledních měsících se právě tohle potvrdilo spoustě podnikatelů. Přizpůsobit se nelehké situaci ale bohužel není vždy tak jednoduché. Pojďte mrknout, s čím vám aktuálně můžeme pomoci my.
V posledních týdnech jsme vám přinesli sérii článků, ve kterých jsme se se zaměřili na spolupráci s influencery. Teď tenhle seriál zakončíme. Gabriela Bartošovská, autorka blogu Recepty dětem, se tentokrát věnuje konkrétním vzkazům a doporučuje taky, “jak to nedělat”.
Messenger Marketing. Nový pojem, který bude v několika dalších letech pro e-shopy stejně nepostradatelný, jako jsou dnes PPC nebo reklamy na Facebooku. Otázkou tak prozatím zůstává, zda zcela nahradí e-mailovou komunikaci. To se ale dozvíme až v následujících letech.
Zatímco ještě před pár lety byl čaj matcha výsadou Japonců a čajových znalců, teď se o něm mluví všude. Stal se z něj fenomén. Český a evropský boom mají na svědomí i Petr Patočka s jeho Matcha Tea. Jak se jim to povedlo? To se dozvíte v našem rozhovoru. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]
Facebook se za poslední roky s více než miliardou a čtvrt uživateli jednou z nejdůležitějších platforem mezilidské komunikace. Ani Česko nezůstává za světovým trendem pozadu, na Facebooku jsou již více než 4 miliony Čechů, tedy kolem poloviny té části naší populace, která má přístup k internetu.
V dnešní době je téměř nemožné navštívit Facebook bez toho aniž byste byli zasypáni obrázky a fotografiemi s marketingovým poselstvím. Je již dobře známo, že využití Facebooku jako nástroje k zachycení nejednoho nového zákazníka je velmi důvtipný způsob k přitáhnutí pozornosti potencionálních kupujících. Důležitou zprávou ovšem je, že Facebook aktualizuje politiku textových překryvů u obrázků a fotografií.
Lidé tráví na Facebooku stále více a více času. Postují obrázky, sdílení komentáře, dávají likes stránkám celebrit a společností a také se dělí o své zájmy a koníčky. Nyní se zdá, že Facebook vytváří nástroje k vyhledávání, které by měly využívat informace nashromážděné o uživatelích.