E-shop

Never Enough: Ať už u streetwearu, nebo kdekoliv jinde, je to hlavně o brandu

Za Never Enough se skrývá víc než jen drsná streetwearová značka. Spojuje politická i environmentální témata, neutuchající touhu po životě, ale taky dobré jídlo a pití. „… abychom se všichni měli krásně,“ popisuje v rozhovoru vizi značky její zakladatel, Daniel Göringer.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší

Menší a střední e-shopy mohou lépe konkurovat velkým hráčům díky novému financování. Pomůže s tím Shoptet Boost. Jak tento nový produkt od Shoptetu funguje?  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Platby na e-shopu: Seznamte se s metodou Click to Pay s Visa

U nakupování online mají zákazníci řadu možností, jak za zboží či služby zaplatit. S metodou Click to Pay s Visa obchodníci nabídnou svým zákazníkům rychlé a bezpečné platební řešení a zároveň mohou výrazně zlepšit konverze v nákupním košíku.   Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí

Jak se jako e-shop prosadit a získat velkou konkurenční výhodu? Přece kvalitním obsahovým marketingem. Správnými texty, skvělými produktovými fotografiemi a dalším obsahem zákazníky mnohem snáz přesvědčíte k nákupu. Jeho vytvoření je dlouhodobý proces, někde se však začít musí – a už první kroky mohou přinést pěkné výsledky.

Přečíst celé

Jak nachystat e-shop na příchod Google Analytics 4

Google k 1. 7. 2023 ukončuje free verzi produktu Universal Analytics (Google Analytics 3), kterou řada e-shopů používá pro měření návštěvnosti. A přichází s Google Analytics 4. Co musíte ve svém e-shopu udělat a co vzhledem ke změně připravuje Shoptet?  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Petra Nulíčková: Jak neztrácet dobré zaměstnance a co s toxickými lidmi ve firmě?

Vaše firma/e-shop roste, najednou nestíháte a musíte delegovat. Nebo vidíte, že lidé, kteří byli u projektu od začátku, se na změny v pracovních procesech netváří. A co teprve, když je někdo až toxický a demotivuje celý tým? Jak si poradit s rostoucím týmem, jsme se zeptali HR manažerky Petry Kubita Nulíčkové. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Jak efektivně využít AI při práci v online marketingu a kdy se na ni úplně nespoléhat?

Pokud markeťák tvrdí, že v posledních měsících alespoň jednou nevyužil AI pro svou práci, nestoudně lže. Umělá inteligence se stala součástí on-line marketingu a její pomoc dokáže být obrovská. Pojďme si ukázat, jaké zdařilé i nepovedené výstupy může dodat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky