E-shop

8 tipů, jak psát e-maily zákazníkům a jak zvýšit čtenost

Šikovní obchodníci a marketéři považují e-mail za nezbytnost pro byznys, ale i za základní prvek svých marketingových a prodejních kanálů. Pojďme se podívat, jak na to, aby vaše e-maily příjemci rovnou nepřesouvali do koše. Naučte se dělat e-mailing chytře a jeho pomocí více prodávat!  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Červencové novinky

Chcete víc času na drinky, zmrzliny a prázdninovou pohodu? Zefektivněte si práci s e-shopem na maximum – pomůže vám i naše integrovaná platební brána Shoptet Pay! Jak jsme ji aktuálně vylepšili? A jaké nové doplňky a funkce vám usnadní podnikání? Letní koktejl vám bohužel nenamícháme, ale naše novinky si můžete přečíst už teď. :) Založte […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby na e-shopech: máte je i vy? Technická podpora radí ve videu

Začínáte s e-shopem? Nebo si chcete zkontrolovat, zda máte vše správně nastavené? Podívejte se na záznam live streamu s technickou podporou Shoptetu. Dozvíte se, jaké jsou nejčastější chyby na shoptetech a s čím se často e-shopy obracejí na technickou podporu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé
Vracení zboží Retino

Vracení zboží musí být i pro e-shop jednoduché. Výprodejpovlečení.cz řeší agendu vratek přes Retino

E-shop s lůžkovinami a nábytkem Výprodejpovlečení.cz vyrostl z garážového projektu při studiích v e-commerce giganta s počtem objednávek v řádu stovek tisíc ročně. Největší zlom nastal v roce 2020, kdy e-shop skokově vyrostl obratově, personálně, rozlohou skladu a přirozeně i v míře vratkovosti.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Mňága a Žďorp se během koronakrize nenudila. Na své online turné prodala přes e-shop lístky za 1,1 milionu

Zatímco většina kapel si během covidové pandemie udělala nedobrovolnou dovolenou, Mňága a Žďorp vzala situaci jako šanci vyzkoušet a zažít něco nového. Místo zrušených koncertů odjela dvě online turné. Vystoupení na střeše hotelu Apollo sledovalo 130 000 lidí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé
Michal Krutiš

Když klesá výkon e-shopu. Co s tím?

Dostali jste se do svízelné situace – váš e-shop má meziročně nižší prodeje nebo nerostete tak, jak jste plánovali? Zkrátka žádná velká sláva? Je třeba začít o marketingové strategii uvažovat trochu jinak. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

„Musí to být i trochu p*del,“ říká ke svému e-shopu Mňága a Žďorp. Prodává šampon, čokoládu i pastelky

Na jejich hitech jako Hodinový hotel, Ne, teď ne nebo Nejlíp jim bylo vyrostla nejedna generace. Ale i po 35 letech na scéně umí Mňága a Žďorp překvapit. Ať už si zajede natočit album do Číny nebo fanoušky při koronakrizi rozptýlí koncertem z brněnského mrakodrapu. Jedním velkým překvapením je i její e-shop. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Připravte e-shop na letní sezónu

Letní sezóna už doslova klepe na dveře a krom rostoucích teplot se to nejspíš projevuje i na počtu objednávek či návštěvnosti vašeho e-shopu. Pokud jste dosud přípravu e-shopu na léto odkládali, je nejvyšší čas začít. Čeho byste si měli všímat a jak se připravit? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé
Milan Markovič

Budování značky, nebo investovat do výkonu? 4 kroky, jak na digitální strategii

Strategie digitálních kampaní pro e-shop je složitá věc. Mnoho e-shopů má jen výkonnostní kampaně, stále mění témata komunikace, každý banner je jako od jiné značky a nevytváří v očích zákazníka žádnou přidanou hodnotu, jen prodává produkty, které prodávají i jiní. Strategie ale musí jasně definovat cestu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé
Notifikuj případová studie Shoptet

Zvýšit konverzní poměr o 34 %? E-shopu šperkyskalimar.cz pomohlo Notifikuj

Případová studie se zaměřuje na testování služby Notifikuj e-shopem šperkyskalimar.cz, kde se rozhodli vyzkoušet fenomén zvaný sociální důkaz a notifikace. Ty váhavého návštěvníka e-shopu informují o dokončených objednávkách nebo mu doporučí nejkupovanější výrobek z nabídky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky