Jak přesvědčit zákazníky, aby u vás nakoupili znovu. A umíte ponákupní marketing vyhodnotit?
Co je ponákupní marketing? Jak měřit jeho výsledky? Pojďte si nastavit metriky, které vám ukážou, jak se zlepšujete.
Co je ponákupní marketing? Jak měřit jeho výsledky? Pojďte si nastavit metriky, které vám ukážou, jak se zlepšujete.
Ani v druhé polovině roku 2024 jsme nelenili a přinesli mnoho produktových novinek – Shoptet Balíky, Shoptet Kampaně, bezpečnostní vylepšení nebo nové platformy naší zákaznické podpory. Přečtěte si kompletní přehled.
Rodinný koníček, včelaření, mu předal děda. Petr Špaček se postupně z farmářských trhů přesunul do online světa. Co by doporučil začínajícím e-shopařům?
Zlepšete své prodeje a konverze použitím psychologických principů.
Co dělat s nedokončenými platbami kartou? Zákazníky může k dokončení objednávky motivovat AI operátor.
Využívat slevy na e-shopu, nebo ne? A které fungují nejlépe? Ukážeme si výsledky studie, kterou realizovala Děkovačka.cz se zapojením Shoptet e-shopů.
Díky nové službě Shoptet Balíky si práci se zásilkami usnadňují už tuto vánoční sezonu stovky e-shopů. Jak to funguje a pro jaké e-shopy se hodí?
Blíží se Black Friday a vy z něj hodláte vytěžit maximum. Rozhodně se nechystáte své zákazníky přenechat konkurenci. Máme tipy, jak co nejlépe využít potenciál Shoptet Kampaní.
Jak můžete před Vánoci z e-mailingu vytěžit co nejvíce a jak by měl vypadat e-shopařův e-mailingový plán?
Prodávali drogerii v několika kamenných obchodech. Po pandemii covidu si v LAVONIO všimli, že se trh výrazně přesouvá do online prostředí, a tak založili první e-shop.