GPSR: Co e-shopům přináší předpis týkající se bezpečnosti výrobků
Jaké změny přináší GPSR e-shopům? Vše si vysvětlíme během webináře s advokátkou Petrou Dolejšovou.
Jaké změny přináší GPSR e-shopům? Vše si vysvětlíme během webináře s advokátkou Petrou Dolejšovou.
7 klíčových taktik pro zvýšení AOV: Jak přimět zákazníky utrácet během jedné objednávky více?
Ochrana pomocí nástrojů duševního vlastnictví vám pomůže vybudovat značku, ochrání před konkurencí a například neoprávněným kopírováním obsahu. Od 3. 2. 2025 je možné žádat o dotace EU.
Co je ponákupní marketing? Jak měřit jeho výsledky? Pojďte si nastavit metriky, které vám ukážou, jak se zlepšujete.
Ani v druhé polovině roku 2024 jsme nelenili a přinesli mnoho produktových novinek – Shoptet Balíky, Shoptet Kampaně, bezpečnostní vylepšení nebo nové platformy naší zákaznické podpory. Přečtěte si kompletní přehled.
Rodinný koníček, včelaření, mu předal děda. Petr Špaček se postupně z farmářských trhů přesunul do online světa. Co by doporučil začínajícím e-shopařům?
Zlepšete své prodeje a konverze použitím psychologických principů.
Co dělat s nedokončenými platbami kartou? Zákazníky může k dokončení objednávky motivovat AI operátor.
Využívat slevy na e-shopu, nebo ne? A které fungují nejlépe? Ukážeme si výsledky studie, kterou realizovala Děkovačka.cz se zapojením Shoptet e-shopů.
Díky nové službě Shoptet Balíky si práci se zásilkami usnadňují už tuto vánoční sezonu stovky e-shopů. Jak to funguje a pro jaké e-shopy se hodí?