E-shop

E-shopy dnes potřebují přemýšlet strategičtěji

Zatímco na minulém ročníku byla řeč o expanzi do zahraničí, tentokrát se bude obsah točit kolem strategie. Řeč je o Ecommerce Expo Prague – akci, která v sobě letos v lednu skloubila jak největší český e-commerce veletrh, tak odbornou konferenci a poradenství pro e-shopy. Před námi je ale druhý ročník akce, tentokrát s názvem Reshoper, […]

Přečíst celé

Re pello: Půlka úspěchu je marketing, půlka produkt

Jiří Marján snil už na vysoké, že sestrojí kolo přesně podle svých představ. Narození dcery ho ale motivovalo k tomu, aby navrhl první celoodpružené odrážedlo na světě. Teď jeho firma Re pello míří i do zahraničí, začíná prodávat v Polsku, Německu a na Slovensku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

10 kroků, jak pohřbít svůj e-shop

Všude na internetu najdete mraky článků s tipy, jak vyladit svůj e-shop k dokonalosti. My jsme to vzali z opačné strany a dali dohromady kroky, díky kterým svůj e-shop zaručeně pohřbíte. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Re pello: Chtěl pro dceru nejlepší odrážedlo na světě. Tak vystřídal manželku na mateřské a sestrojil ho

O tom, že sestrojí kolo přesně podle svých představ snil už na vysoké. „Když jsme pak se ženou čekali dceru, napadlo mě, že bych měl začít s tím výrobně nejjednodušším a nejmenším, což je dětské odrážedlo. Takže jsem vymyslel celoodpružené odrážedlo, které na trhu neexistovalo,“ říká Jiří Marján. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

S Jirkou Wolfem o PPC

Provozujete e-shop, máte zajímavé zboží, konkurenceschopné ceny a pořád se vám nedaří prodávat tolik, kolik byste si přáli? Zkusíte nastavit PPC reklamu, ale stále to není ono? Pak přichází na řadu hledání vhodného partnera, který vám pomůže přivést na e-shop relevantní návštěvníky a hlavně zvýšit tržby a zisk. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Proč vůbec spolupracovat s blogery

Proč vůbec spolupracovat s blogery? Přesně taková je první otázka, když některému z klientů poprvé navrhnete spolupráci s blogery. Pak následuje: „Kolik to bude stát?” Někteří marketéři se nechají odradit, a než, aby klientovi vysvětlili, co všechno může z takové spolupráce získat, radši to vzdají. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Wuders: Bez vzdělávání člověk dělá věci selským rozumem a ty mnohdy nemusí být správné

Už ve dvaceti letech založili bratři Herkovi značku Wuders, pod kterou vyrábějí industriální nábytek. Svůj nízký věk berou jako jednu z výhod: „To nadšení a dravost lidi ocení. Že je člověk mladý, že chce, že se nebojí a má touhu přinést něco nového.“ Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Dvojčata ve dvaceti založila firmu s industriálním nábytkem. Dělají 12 hodin denně a jdou si za svým snem

Pohádky o třech bratrech nepíše jenom Zdeněk Svěrák. Jedna taková se právě rodí v Hodoníně. Je o jednovaječných dvojčatech Honzovi a Dominikovi, kteří tu před dvěma lety založili značku Wuders, pod kterou dnes už i spolu se svým o 2 roky starším bratrem Vaškem vyrábějí industriální nábytek. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

E-shop v zahraničí? Dnes to už není žádná věda

To, co bylo ještě před několika lety pro české e-shopaře úplné tabu, je dnes otázkou slušného zisku. Konkurence v české e-commerce je silná a prosadit se není nic jednoduchého. Mnohem častěji tak zkušení čeští e-shopaři pronikají na nové trhy, kde v mnoha případech patří mezi lídry ve svém segmentu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky