E-shop

Tomki Němec: Václav Havel mi do focení nikdy nemluvil, byl naprosto otevřený

Tomki Němec patří k předním českým fotografům, ne nadarmo získal dvě prestižní ocenění World Press Photo. Proslavil se hlavně fotkami Václava Havla, kterému dělal deset let osobního fotografa. „Václav Havel mi do focení nikdy nemluvil a byl naprosto otevřený. Díky tomu jsem si mohl dělat, co jsem chtěl,“ vzpomíná. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Online podnikání v Maďarsku: Zákazníci

Maďarští zákazníci se od těch českých a slovenských liší a pokud je chcete opravdu zaujmout, měli byste o nich aspoň něco málo vědět. Z našich pestrých zkušeností s maďarským trhem jsme sesbírali to nejdůležitější. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Procesy

V minulých dílech seriálu a nejčastějších chybách na zákaznické podpoře e-shopů jsme se věnovali kontaktům, e-mailům a chatu. Tentokrát si vezmeme pod lupu nastavení procesů. I když máte předchozí tři body nastavené dokonale, nemusí být zákazník spokojen. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Minimální životaschopný produkt jako cesta pro e-shopy s vlastní výrobou

Minimal viable product. Nejste-li zdatnými angličtináři a zatím jste se s tímhle slovním spojením nesetkali, nezoufejte. Skrývá se za ním jednoduchá prodejní myšlenka, která může být skvělým odrazovým můstkem pro vaše podnikání. A i když se většinou spojuje se startupy, pojďme se podívat, jak může minimální životaschopný produkt pomoct e-shopům s vlastní výrobou. Založte si […]

Přečíst celé

PovlečemeVás.cz: S jedním influencerem máme kampaň maximálně dvakrát do roka, pak už to zavání přehnanou komercí

„I když nám všichni říkali, že Facebook není důležitý prodejní kanál, opak je pravdou. Prodáme na něm až 40 % zboží. A skvěle nám fungují i spolupráce s influencery na Instagramu. Vidím to jako budoucnost. Aspoň na další dva roky, než to zase doběhne do určité fáze, kdy to lidi přestane bavit a spíš z […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: E-maily

Žádný úspěšný e-shop se neobejde bez dobré zákaznické podpory. I proto vám ve spolupráci se SupportBoxem přinášíme sérii článků plných tipů, které vám poradí, jak na to. Tentokrát se zaměříme na e-maily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Na český trh vstupuje nová přepravní společnost, zásilky bude doručovat vzduchem

Na český trh se chystá vstoupit nová přepravní společnost HLB. Zákazníky si chce získat jak svou spolehlivostí a nízkými cenami, tak i revolučním způsobem přepravy. Do pěti let by pak česká firma chtěla expandovat na Slovensko, do Německa, Rakouska, Polska a Švédska. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Na Heurece sbírají pochvaly za rychlost doručení, díky vlastní aplikaci expedují 1 200 balíků denně

Rychlost doručení zboží je jedním z hlavních faktorů rozhodujících o tom, jestli je zákazník s e-shopem spokojený a vrátí se. Své o tom ví taky Ondřej Šimák z firmy B.E.S. Petrovice. I proto se rozhodl investovat spoustu peněz do vlastní aplikace a nelituje. „Dřív jsme udělali maximálně dvě stě, tři sta balíků denně, dnes jich […]

Přečíst celé

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Chat

Pokud chcete mít úspěšný e-shop, bez dobrého vztahu se zákazníkem se vám to nepovede. I proto přinášíme sérii článků plných tipů, jak vytvořit tu nejlepší zákaznickou péči. Tentokrát se zaměříme chat, který vám může jak hodně pomoct, tak i uškodit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Před 25 lety náhodou koupili textilku. Dnes dodávají povlečení a prostěradla do Rakouska i Itálie a začínají šlapat do e-commerce

Nejdřív vyráběli sportovní oblečení pro německou policii, pak šili trička a prostěradla pro Jitex a následně se zaměřili na bytový textil pod svou značkou B.E.S. Petrovice. Dnes dodávají zboží do Rakouska, Polska, Chorvatska, Slovinska, Německa i Itálie. V roce 2009 se rodinná firma Šimákových vydala na zkušenou i do světa e-commerce. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky