Podnikání

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšné podnikání a snový e-shop už tak snadné není. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. A že si nevíte rady? Máme pro vás cenné rady a tipy! Naučte se chodit nejen ve světě e-commerce.

Co přinesla příručka pro začínající eshopaře?

Když jsme spouštěli náš první e-shop, tedy vlastně MůjPrvníEshop.cz, záměr byl jasný – připravit jedny stránky s ucelenými informacemi pro toho, kdo si plánuje založit svůj první e-shop a neví, kde začít. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Propojení s Pohodou? Na pohodu.

I přesto, že jsou e-shopy od Shoptet samostatně fungujícím systémem s vlastním skladovým hospodářstvím i evidencí dokladů, mnoho klientů využívá externí účetní systém Pohoda. Ať už mezi takové patříte, nebo o pořízení Pohody teprve uvažujete, určitě vás potěší novinka, kterou dnes po dlouhých přípravách kolegové nasadili. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Snižte náklady a zrychlete dodání zásilek se službou BALÍKONOŠ.cz

S novou službou Balíkonoš.cz máte možnost nejen ušetřit až 65 % nákladů, ale navíc zrychlit proces dodání, ušetřít čas. Také budete mít daleko lepší přehled o všech odeslaných zásilkách.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé
SEO

Dejte o svém e-shopu vědět 5: Jak poznat SEO, které vám nepomůže

Jako majitelé či manažeři internetových obchodů vám jistě chodí spousta různých nabídek na propagaci vašeho projektu v neplaceném vyhledávání na Seznamu nebo na Google. Já to třeba tak mám. Nabídek na SEO – tedy na optimalizaci webu pro vyhledávače – mi chodí minimálně jedna týdně. Jsou ale opravdu všechny tak výhodné, jak se v nich většinou píše? […]

Přečíst celé
Analýza klíčových slov

Dejte o svém e-shopu vědět 3: Jak se dělá analýza klíčových slov

Sestavení analýzy klíčových slov je jedním ze základních stavebních kamenů SEO. Díky tzv. klíčovce jsme schopni navrhnout strukturu webu, aby náš web vyhledávače našly a přiváděly více návštěvnosti. Proč je to tak důležité jsme si řekli v minulém článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé
A k čemu že je ta analýza klíčových slov?

Dejte o svém e-shopu vědět 2: A k čemu že je ta analýza klíčových slov?

Jako provozovatelé eshopů se určitě často setkáváte s nabídkami na různou propagaci na internetu. SEO, PPCčka, sociální sítě, a tak dále. Pojďme se dnes podívat na první jmenovanou službu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 21: K čemu se hodí e-mail marketing

Po copywritingu a komunikaci na na sociálních sítích se v našem seriálu o přípravě e-shopu dostáváme k e-mail marketingu. Dnešní článek popíše jeho základní výhody a nevýhody a pokusí se vysvětlit, kdy je vhodné jej využít. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 20: Jak uspořádat soutěž na Facebooku

Pořádání soutěží na Facebooku je dobrým způsobem reklamy na Facebooku. Dokáže přilákat nové fanoušky, posílit vztah s těmi stávajícími nebo například zvýšení návštěvnosti stránek. Jejich pořádání je však méně snadné, než by se na první pohled mohlo zdát. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky