Blog o e-shopech a světě e-commerce

ČR je zemí e-shopům zaslíbená

Na českém trhu je zhruba 21 000 aktivních internetových obchodů, které jen v loňském roce vygenerovaly obrat přibližně kolem 37 miliard korun. Porovnáme-li velikost českého trhu například s trhem britským, kde je aktivních zhruba 30 000 e-shopů, Česká republika je z pohledu počtu aktivních internetových obchodů opravdu „e-shopovou velmocí“. Nakupují více muži než ženy a průměrná velikost objednávky činí zhruba […]

Přečíst celé

Shoptet vyladí e-shop na Facebooku

Připravili jsme pro vás možnost propojení vašeho e-shopu se sociální sítí Facebook. Zůstává nepopiratelným faktem, že sociální síť Facebook se pro svou masovou rozšířenost stala jednou z nejrozšířenějších a tudíž i nejefektivnějších variant, jak propagovat svou obchodní aktivitu na internetu. Tak proč byste tu právě vy měli chybět?

Přečíst celé

Fenomén Pinterest

Dost možná jste o něm ani neslyšeli, protože je pravda, že když se řekne nová sociální síť, drtivé většině lidí se vybaví v českém prostředí spíše Google+, ale to je chyba. Pinterest je sítí, která v určitých hlediscích strčí do kapsy i stávající hráče a stává se pomalu, ale jistě fenoménem, se kterým je třeba […]

Přečíst celé

Jak na EdgeRank?

Zamýšleli jste se někdy nad tím, proč máte přes 500 přátel, ale vidíte zprávy jen od některých? I když je to už celkem dlouho, co to Facebook zavedl, velké procento uživatelů stále neví, že existují dvě nastavení news feedu – nejnovější, kdy se zobrazuje téměř vše, a hlavní příspěvky, kdy Facebook „filtruje“ to, co uvidíte […]

Přečíst celé

Co nového na internetu?

Opět tu mám tři krátké novinky, které jste mohli za minulý týden přehlédnout, ale jsou v celku zajímavé a důležité. Firemní stránky budou od konce února přecházet na Timeline, objevila se povedená sociální síť This is My Jam a O2 snížilo datové limity, aniž by cokoliv oznámilo. O tom v dnešním článku.

Přečíst celé

4 tipy, jak zvýšit aktivitu vašich fanoušků na Facebooku

V angličtině je pro to skvělé slovo – engagement, které se do češtiny překládá vždy lehce kostrbatě. V zásadě jde o to, jak fanoušky více zapojit, což je vždycky důležité, pokud o ně nechcete přicházet. Nestačí pouze pravidelně sdílet statusy, v horším případě jen reklamu, a očekávat, že to fanoušky bude bavit. Musíte přidat něco navíc a čtyři […]

Přečíst celé
Content Marketing - obsah je důležitý

Content marketing

Content marketing je obor, který klade největší důraz na obsah a to ne pouze na texty jako takové, ale i na příběh, který za určitým projektem nebo společností stojí. Jeho zastánci tvrdí, že právě kvalitní práce s obsahem vám dokáže získat nové zákazníky a vybudovat si okolo sebe určitou komunitu těch „nejvěrnějších“.

Přečíst celé

Internetové novinky

Pokud si chcete pouze v kostce projít, co se za poslední zhruba týden událo ve světě internetu, neměl by vám ujít tento článek. V kostce se zde dozvíte to nejpodstatnější. Dnes něco k překvapivému kroku Německa a podobně nečekanému nárůstu uživatelů MySpace, nebo dobrá zpráva pro majitele posledních Nokií.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky