Spouštíme e-shop 5: Zákon stanoví, že reklama…
Dnešní článek přináší základní údaje o právních úpravách týkajících se reklamy jak on-line, tak off-line .
Dnešní článek přináší základní údaje o právních úpravách týkajících se reklamy jak on-line, tak off-line .
Internet není zóna bezpráví. Vaše podnikání tu musí splňovat požadavky platných předpisů a zákonů, stejně jako kdybyste měli obchodní centrum na Václavském náměstí. Existují dokonce i předpisy, které se týkají pouze obchodování na internetu. Jaké z nich jsou pro vás nejdůležitější?
Obchodní podmínky jsou klíčovým dokumentem každého internetového obchodu. Připravili jsme pro vás jednoduchý check-list, abyste si mohli zkontrolovat, zda obchodní podmínky e-shopu, který provozujete, obsahují vše, co mají. Stáhnout si můžete i vzor obchodních podmínek.
Od 1. 3. 2013 změnilo Zboží.cz svou firemní politiku a my vám přinášíme souhrn dvou zásadních novinek. Jednou ze dvou zásadních novinek od 1.3.2013 je povinností všech provozovatelů e-shopů, kteří jsou uživateli Zboží.cz a kteří se chtějí ve vyhledávači zboží zobrazovat, mít zřízenou Peněženku.
Díky internetu máme všechny prodejce na jednom místě. Skrze nejrůznější srovnávače se právě cena stává jedním z nejdůležitějších argumentů, podle kterých si vybíráme, kde nakoupíme. Jak nastavit cenu tak, aby váš e-shop vydělával?
Chcete založit e-shop? Do toho, ale.. Jaká bude vaše cílová skupina? Jak se popasujete s konkurencí? Jaký je váš USP? Jaké máte cíle? Na tyto otázky si musíte odpovědět, má-li být váš projekt úspěšný.
Pokud ještě nevládnete na poli připínáčků a nástěnek, možná byste o tom už měli uvažovat. Představte díky Pinterestu svou společnost a její příběh na základě vizuálního propojení a sdíleného nadšení pro stejnou věc. Pracujte na image své značky a přilákejte zákazníky.
Není překvapením, že vrcholu pomyslného žebříčku kategorií online produktů vévodí elektronika, spotřebiče, knihy a hudba. Jde o takové druhy nákupů, u kterých lidé obecně vždy vyhledávají rady a pomoc odborníků.
Při ohlédnutí zpátky k minulému století byla jednou z klíčových zpráv, na kterou se zaměřovaly webové analýzy, byla zpráva přinášející souhrn „Top stránek“. Jak se postupně vynořovaly, bylo možné si povšimnout, že výslední „vítězové“ byli vždy stejní.
Takže, dnešní rozhovor bude zajímavější. Bude sděleno pomocí videa. Máte snad webkameru, ne?