Online marketing v Maďarsku: Marketingové kanály
Při expanzi do jakékoliv nové země si musíte vybrat, které propagační kanály využijete. Trend dnešní doby přeje hlavně Googlu a Facebooku, ty mají v každé zemi svá specifika.
Při expanzi do jakékoliv nové země si musíte vybrat, které propagační kanály využijete. Trend dnešní doby přeje hlavně Googlu a Facebooku, ty mají v každé zemi svá specifika.
Jiří Tkadlčík bere komplikace jako výzvy a pozitiva vidí i ve své cukrovce: „Dala mi obrovskou disciplínu a dravost,“ říká. A tak i přes rady doktorů nesportovat a nezvedat nic těžkého zvládne se 450kilogramovým závažím na zádech ujít 20 metrů a převrací půltunové pneumatiky.
Podnikání není pro každého. Zatímco někomu jde hladce, jiného dokáže práce na vlastní pěst pěkně potrápit. Jste ve fázi, kdy máte vymyšlený byznys plán, tvoříte si e-shop a chystáte se do toho skočit po hlavě? Pak vás žádný článek nepřesvědčí to nevyzkoušet. Měli byste si ale sami kriticky zhodnotit, jestli jste na takovou práci připraveni. […]
„Mezi Rolling Stones a Václavem Havlem se stejně jako s Dalajlámou nebo Lou Reedem zrodilo opravdové přátelství. Ne takové to oficiální, naoko. Stouni byli v devadesátém hodně překvapení, jak je Václav Havel přijal na Hradě. To se neděje každý den,“ vzpomíná fotograf Tomki Němec.
Tomki Němec patří k předním českým fotografům, ne nadarmo získal dvě prestižní ocenění World Press Photo. Proslavil se hlavně fotkami Václava Havla, kterému dělal deset let osobního fotografa. „Václav Havel mi do focení nikdy nemluvil a byl naprosto otevřený. Díky tomu jsem si mohl dělat, co jsem chtěl,“ vzpomíná.
Co tu pro vás máme nového? Možnost propagace vašich produktů zdarma díky projektu, na který chystáme velkou kampaň, předávání klientských zkušeností se specialisty, nové doplňky a vylepšené funkce. Zjistěte víc :)
Maďarští zákazníci se od těch českých a slovenských liší a pokud je chcete opravdu zaujmout, měli byste o nich aspoň něco málo vědět. Z našich pestrých zkušeností s maďarským trhem jsme sesbírali to nejdůležitější.
V minulých dílech seriálu a nejčastějších chybách na zákaznické podpoře e-shopů jsme se věnovali kontaktům, e-mailům a chatu. Tentokrát si vezmeme pod lupu nastavení procesů. I když máte předchozí tři body nastavené dokonale, nemusí být zákazník spokojen.
Minimal viable product. Nejste-li zdatnými angličtináři a zatím jste se s tímhle slovním spojením nesetkali, nezoufejte. Skrývá se za ním jednoduchá prodejní myšlenka, která může být skvělým odrazovým můstkem pro vaše podnikání. A i když se většinou spojuje se startupy, pojďme se podívat, jak může minimální životaschopný produkt pomoct e-shopům s vlastní výrobou.
U smluv uzavíraných na dálku, tzv. distančním způsobem zákon spotřebitelům garantuje možnost odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Jde o problematiku, která trápí prakticky každý e-shop – spousta zákazníků tuto možnost ráda využívá nebo přímo zneužívá. V jakých případech ale odstoupení možné není?