V administraci, v sekci Produkty / Sklad, vám přibyla možnost vytvořit a vytisknout inventurní soupis svého e-shopu. Provedete ho přes tlačítko „Inventura“ v pravém horním rohu. Zde můžete nadefinovat, co všechno by měl inventurní soupis obsahovat, a celý ho následně jednoduše vytisknout. A co pro vás máme dál?
Feed pro Zboží.cz
Rozšířili jsme xml feed pro porovnávač Zboží.cz podle nových požadavků. Nyní se feedem přenášejí nastavené kategorie pomocí elementu < CATEGORYTEXT >.
Pokud využíváte Produktové inzeráty na Sklik, doporučujeme zkontrolovat nastavení kategorií v této kampani. Produktové inzeráty v Sklik totiž také využívají data z XML feedu Zboží.cz, který jsme nově aktualizovali.
Při změně XML feedu může dojít ke špatnému načtení kategorií – pokud takovou chybu zaznamenáte, je třeba upravit nastavení kategorií kampaně.
Feed pro Google Nákupy
Přidali jsme vám do administrace nový feed pro Google Nákupy – díky němu můžete párovat své kategorie pro Google Nákupy (stejně jako jste zvyklí z Heureky nebo Zboží.cz). Najdete ho jak v přehledu svých XML feedů pro zbožové porovnávače, tak i přímo v sekci Propojení / Google, kde nastavujete párování kategorií svého e-shopu na kategorie Google nákupy. Využijete ho pro prodej přes Google Nákupy, pro své produktové inzeráty a dynamický remarketing.
Tento feed je zároveň použitelný i jako XML feed pro dynamický remarketing na Facebooku. Stačí ho ve svém business manageru na Facebooku spárovat v produktovém katalogu a vašim návštěvníkům se budou následně na facebooku zobrazovat reklamy právě na ty produkty, které navštívili.
Nezapomeňte si v detailu vašich kategorií přiřadit správné Google kategorie, jinak se nebudou produkty do feedu přenášet.
A aby toho nebylo málo…
V detailu objednávek nyní vidíte u každé položky které slevy jsou na ně případně aplikované.
Nedávno přidanou šablonu pro emaily, které odchází z vašeho eshopu, jsme rozšířili více do šířky.
Napsat komentář