Shoptet a Zboží.cz představují projekt Česká-ecommerce.cz
Projekt v reálném čase monitoruje počet online obchodů, obrat, nejprodávanější zboží a další specifika. Jeho cílem je dát dohromady co nejpřesnější obrázek české e-commerce.
Projekt v reálném čase monitoruje počet online obchodů, obrat, nejprodávanější zboží a další specifika. Jeho cílem je dát dohromady co nejpřesnější obrázek české e-commerce.
Určitě to znáte. Na váš e-shop přijde návštěvník, vybírá a prohlíží produkty, zkoumá detaily a nakonec… Ne! Vážně? On odešel! Pro tyhle případy je tu dynamický retargeting, který ztracenému návštěvníkovi připomene prohlédnuté produkty třeba v době čekání na výplatní pásku. Spousta e-shopů si tuhle inzerci pochvaluje a teď mají možnost chválit ještě víc. Sklik totiž vylepšil funkce dynamického retargetingu […]
Prodáváte na svém e-shopu stovky až tisíce položek? Kolik času denně se věnujete aktualizaci cen, dostupností a případně i jiných informací? Jsou to minuty? Hodiny? A kolik času to je v ročním horizontu? Dny? Týdny? To je hodně peněz, které můžete snadno ušetřit.
Většina vlastníků eshopů posílá své feed do služeb pro srovnání cen či výběru produktů, jakými jsou například Heureka.cz nebo Zboží.cz. Stejně tak si vytváří pohled na jejich efektivitu v rámci Google Analytics a vyhodnocování přínosu tohoto kanálu skrze specifický atribuční model.
Víte, že starý feed pro Zboží.cz bude od 1. srpna vypnutý? Pokud budete i poté používat starou verzi feedu, vaše produkty jednoduše zmizí ze služby Zboží.cz. Není tedy na co čekat a do Zboží.cz začněte posílat Zboží.cz – Rozšířený feed, který najdete v přehledu dostupných XML feedů. Stačí si zkopírovat jeho adresu ve formátu https://nazevvasehowebu.cz/seznam/export/products.xml, […]
V administraci, v sekci Produkty / Sklad, vám přibyla možnost vytvořit a vytisknout inventurní soupis svého e-shopu. Provedete ho přes tlačítko „Inventura“ v pravém horním rohu. Zde můžete nadefinovat, co všechno by měl inventurní soupis obsahovat, a celý ho následně jednoduše vytisknout. A co pro vás máme dál?
„Vyhledávače zboží (cenové srovnávače) mohou být nejlepším místem na internetu pro prodej vašeho zboží z eshopu. Nastavte si je správně, ušetříte!“ Zákazník chodí na vyhledávače zboží s otevřenou peněženkou Vyhledávače zboží jsou právem považovány za vhodné místo na internetu pro prodej zboží z e-shopů. Návštěvníky jsou totiž potencionální zákazníci, kteří mají opravdový zájem o koupi. […]