Zboží.cz

Nový dynamický retargeting Sklik vám přinese víc objednávek

Určitě to znáte. Na váš e-shop přijde návštěvník, vybírá a prohlíží produkty, zkoumá detaily a nakonec… Ne! Vážně? On odešel! Pro tyhle případy je tu dynamický retargeting, který ztracenému návštěvníkovi připomene prohlédnuté produkty třeba v době čekání na výplatní pásku.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Chcete ušetřit stovky hodin práce ročně? Aktualizujte položky e-shopu pomocí XML feedu

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů Prodáváte na svém e-shopu stovky až tisíce položek? Kolik času denně se věnujete aktualizaci cen, dostupností a případně i jiných informací? Jsou to minuty? Hodiny? A kolik času to je v ročním horizontu? Dny? Týdny? To je […]

Přečíst celé

Upozornění: Starý feed pro Zboží.cz končí

Víte, že starý feed pro Zboží.cz bude od 1. srpna vypnutý? Pokud budete i poté používat starou verzi feedu, vaše produkty jednoduše zmizí ze služby Zboží.cz. Není tedy na co čekat a do Zboží.cz začněte posílat Zboží.cz – Rozšířený feed, který najdete v přehledu dostupných XML feedů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Nový feed pro Google Nákupy, vylepšený feed pro Zboží.cz, inventurní soupis

V administraci, v sekci Produkty / Sklad, vám přibyla možnost vytvořit a vytisknout inventurní soupis svého e-shopu. Provedete ho přes tlačítko „Inventura“ v pravém horním rohu. Zde můžete nadefinovat, co všechno by měl inventurní soupis obsahovat, a celý ho následně jednoduše vytisknout. A co pro vás máme dál?

Přečíst celé

Ušetřete 75 % výdajů za přednostní výpis na Heureka.cz a Zboží.cz

„Vyhledávače zboží (cenové srovnávače) mohou být nejlepším místem na internetu pro prodej vašeho zboží z eshopu. Nastavte si je správně, ušetříte!“ Zákazník chodí na vyhledávače zboží s otevřenou peněženkou Vyhledávače zboží jsou právem považovány za vhodné místo na internetu pro prodej zboží z e-shopů. Návštěvníky jsou totiž potencionální zákazníci, kteří mají opravdový zájem o koupi. […]

Přečíst celé