Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Ztrácejí náctiletí zájem o Facebook?

Z uveřejněné analýzy na serveru Emarketer.com vyplývá, že počet uživatelů mezi 13 a 17 lety, kteří úplně opustili svůj účet na Facebooku, nebo ho používají méně, roste. Data se však týkají pouze americké populace. Zároveň server neuvádí na jakém vzorku byl výzkum prováděn. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Je „group buying“ výhodný model?

Přestože segment e-shopů stále rychle roste a místa pro expanzi je v českém virtuálním prostoru ještě požehnaně, začínají se i na český internet dostávat nové obchodní modely.  V jednom z minulých článků jsme psali o modelu one-deal-a-day, nyní se podíváme na tzv. group buying model. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Může služba Foursquare změnit přistup k marketingu?

S rozvojem mobilních zařízení a informačních technologií obecně se objevují nové marketingové postupy. To samo o sobě není nic překvapivého. Marketingové postupy jsou však založeny na nových službách, některé tyto služby vyrostou do fenomenálních rozměrů, jiné neuspějí a skončí v propadlišti dějin. Jaký potenciál má služba Foursquare? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Jak vylepšit zabezpečení WordPressu

Na serveru Smashing Magazine je k nalezení kompilace deseti jednoduchých postupů, jak snížit riziko napadení webu postaveném na systému WordPress. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jak zadávat vytvoření loga

Článek Michala Feltla se zabývá způsoby, jak by měl zadavatel postupovat při zakázce na tvorbu loga. V článku lze nalézt informace, které mohou usnadnit spolupráci zadavatele s grafikem. Díky tomu lze předejít mnoha problémům. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Obchodní model podle Woot

Pravděpodobně jste již slyšeli nebo četli o webu woot.com a jeho obchodním modelu. Pokud však nevíte, o čem je řeč, v článku se dozvíte více. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Proč je text pro e-shop stále důležitý

Přestože téma textů na e-shopech a webu obecně je na internetu velmi diskutováno, je až s podivem, kolik e-shopů tento aspekt podceňuje. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jak na soutěže

Soutěže jsou již poměrně stálou složkou marketingu nejen na internetu. Mohou vám pomoci zvýšit návštěvnost nebo dokonce i prodej a v neposlední řadě pomáhají budovat značku. V tomto článku se na soutěže podíváme blíže. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky